Articolul precedent |
Articolul urmator |
1503 198 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 18:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.857 (37) |
Educație (14306) |
SM ISO690:2012 ŢIGANAŞ, Odetta, GUȚU, Maria, GUZUN, Laura, GORGAN, Bogdan. Proiectul STEM – metodă eficientă de stimulare şi învăţare în cadrul orelor de Biologie. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: consacrată jubileului "90 de ani ai Facultăţii Biologie şi Chimie", 21-22 martie 2020, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, Vol.1, pp. 48-52. ISBN 978-9975-76-307-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" Chişinău, Moldova, 21-22 martie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.857 | ||||||
Pag. 48-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educaţia STEM este o abordare interdisciplinară a învăţării în care conceptele academice riguroase sunt asociate cu experienţe din lumea reală. Elevii învaţă Ştiinţa, Tehnologia, Ingineria şi Matematica într-un context care face legătură între şcoală şi comunitate, dezvoltând competeţe de integrare mai rapidă într-o eră dominată de viteză şi tehnologie. Proiectul STEM face lecţia de biologie mult mai ineresantă, sprijină elevii în înţelegerea conţinuturilor, dezvoltă competenţe de colaborare în grup şi stimulează cercetarea ştiinţifică. |
||||||
Cuvinte-cheie robot, bacteriofag, bacterie, virus, ADN, educație STEM, robot, bacteriophage, bacterium, virus, DNA, STEM education |
||||||
|