Articolul precedent |
Articolul urmator |
653 67 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 09:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3 (442) |
Educație (14312) |
SM ISO690:2012 COROPCEANU, Eduard, NEDBALIUC, Boris, MATROI, Alexandra. Motivarea pentru instruire prin investigaţii Ştiinţifice. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: consacrată jubileului "90 de ani ai Facultăţii Biologie şi Chimie", 21-22 martie 2020, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, Vol.1, pp. 27-33. ISBN 978-9975-76-307-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" Chişinău, Moldova, 21-22 martie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3 | ||||||
Pag. 27-33 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Investigaţia ştiinţifică prezintă o cale eficientă şi motivantă pentru atragerea tinerilor în studii profunde ale unor fenomene, descoperirea unor particularităţi noi, formularea concluziilor fundamentale despre lumea înconjurătoare. Pentru ştiinţele cu caracter experimental este foarte important ca elevii de la nivelul preuniversitar să desfăşoare activităţi de cercetare. Dezvoltarea acestei competenţe trebuie să aibă loc pe trepte de la simplu la compus. Iniţial elevul trebuie deprins cu observarea unor fenomene, apoi se recomandă dezvoltarea abilităţilor experimentale, ca ulterior sa fie implicat în investigaţii ce solicită aplicarea achiziţiilor anterioare. Motivarea influenţează implicarea activă a elevilor în procesul de cunoaştere şi depinde de organizarea procesului educaţional, de îmbinarea corectă a metodelor didactice, conţinutul materialului studiat şi formele de lucru cu elevii. |
||||||
Cuvinte-cheie motivare, experiment, instruire prin cercetare, performanță în educație, motivation, experiment, training through research, performance in education |
||||||
|