Impactul evoluţiei tehnologiilor informaţionale asupra capacităţii de integrare pe piaţa muncii în domeniul biologie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
712 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-04 16:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.852:004 (1)
Educație (14220)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156)
SM ISO690:2012
GÎŢU, Ana. Impactul evoluţiei tehnologiilor informaţionale asupra capacităţii de integrare pe piaţa muncii în domeniul biologie. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: consacrată jubileului "90 de ani ai Facultăţii Biologie şi Chimie", 21-22 martie 2020, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, Vol.1, pp. 15-17. ISBN 978-9975-76-307-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Vol.1, 2020
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
Chişinău, Moldova, 21-22 martie 2020

Impactul evoluţiei tehnologiilor informaţionale asupra capacităţii de integrare pe piaţa muncii în domeniul biologie

CZU: 372.852:004

Pag. 15-17

Gîţu Ana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 16 iulie 2020


Rezumat

Este evident că în secolul XXI lumea este dominată de tehnologia modernă şi datorită schimbărilor ştiinţifice, economice, culturale şi politice rapide, sistemele educaţionale nu vor putea fi luate în considerare ele însele ca insule separate de cealaltă organizaţie socială şi naţională. Pentru că educaţia, atât în viziunea empiricului istoric, cât şi a condiţiilor particulare care cuprinde secolul XXI, cu siguranţă, va fi centrul schimbărilor, evoluţiilor. Cu siguranţă, societatea nu vede tehnologiile informaţionale doar ca variabilă economică şi pârghie politică, ci şi ca posibilitate de schimbare a educaţiei prin intermediul acestor tehnologii.

It is obvious that in the 21st century the world is dominated by modern technology and due to rapid scientific, economic, cultural and political changes, educational systems will not be able to be considered themselves as separate islands from the other social and national organization. Because education, both in the vision of the historical empiricist and of the particular conditions that comprise the 21st century, will certainly be the center of changes and evolutions. Certainly, society sees not only information technologies as an economic variable and a political lever, but also as a possibility to change education through these technologies.

Cuvinte-cheie
educaţie, biologie, tehnologii informaţionale, evoluţie, performanţă,

education, biology, information technologies, evolution, performance