Luxul și sustenabilitatea, formează un oximoron sau o compatibilitate avantajoasă?
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
522 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-12 11:29
SM ISO690:2012
DRAGAN, Marinela. Luxul și sustenabilitatea, formează un oximoron sau o compatibilitate avantajoasă? In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 1-3 aprilie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2020, Vol.2, pp. 474-477. ISBN 978-9975-45-634-0 (Vol. II).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2, 2020
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 1-3 aprilie 2020

Luxul și sustenabilitatea, formează un oximoron sau o compatibilitate avantajoasă?


Pag. 474-477

Dragan Marinela
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
Disponibil în IBN: 1 iulie 2020


Rezumat

Moda sustenabilă este una din cele mai actuale teme a secolului. Reprezentând a doua cea mai poluantă industrie din lume, industria fashion încearcă să găsească modalități pentru a asigura beneficii de mediu. Sectorul de lux, din această industrie, proiectează un lanț nou de valori, atât pentru consumatorul obișnuit, cât și pentru întreaga societate. Unele grupuri de lux sunt motivate să fie din ce în ce mai vigilente, fie din cauza conștientizării impactului negativ excesiv, fie din cauza unui risc reputațional. Cu toate acestea, o platformă tradițională, cum sunt brand-urile de lux, se poate transforma cu ușurință într-o platformă verde? Consumatorul poarta răspundere în egală măsură ca producătorul.

Cuvinte-cheie
modă sustenabilă, brand-uri de lux, sistem de valori, conştientizare, consumator