Tehnologiile de comunicare – obiectiv strategic de eficientizare şi modernizare a activităţii manageriale din Republica Moldova
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
789 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 19:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.32:316.77(478) (1)
Activități manageriale (431)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790)
SM ISO690:2012
MANCAŞ, Maria, VICOL, Liliana. Tehnologiile de comunicare – obiectiv strategic de eficientizare şi modernizare a activităţii manageriale din Republica Moldova . In: Economica, 2012, nr. 1(79), pp. 12-17. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 1(79) / 2012 / ISSN 1810-9136

Tehnologiile de comunicare – obiectiv strategic de eficientizare şi modernizare a activităţii manageriale din Republica Moldova
CZU: 005.32:316.77(478)

Pag. 12-17

Mancaş Maria, Vicol Liliana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 decembrie 2013


Rezumat

Conceptul de „tehnologie”, în contextul psiho-socio-economic actual, vizează noi accepţiuni:„informarea, analiza, elaborarea variantelor posibile de acţiune, decizia, optimizarea şi satisfacţia deciziei, comunicarea deciziei; o „sursă de creştere” personală şi profesională, o „religie managerială”, aptă să exprime tactica de asigurare a eficienţei unei strategii a comunicării propriu-zise a întreprinderilor; un sistem de variabile organizaţionale”. Astfel, prin elaborarea şi implementarea tehnologiilor de comunicare managerială, actualmente se înţelege stabilirea „instrumentarului” cu care managerii întreprinderilor din Republica Moldova pot opera, în vederea atingerii competitivităţii şi performanţelor organizaţionale. Prin implementarea conceptului „tehnologii de comunicare”, se justifică un instrument de „învăţare managerială”, de comunicare participativă, o „metodologie” de „reproiectare” a procesului de comunicare managerială.

The concept of “technology”, in the currentpsycho-socio-economic context, has new meanings:“information, analysis, development of possible action options, decision, decision optimization and satisfaction, communication of decision; a “source of personal and professional growth”, a “management religion”, able to express the tactics of ensuring the effectiveness of a proper communication strategy of enterprises, a system of organizational variables”.Thus, by developing and implementing management communication technologies, is understood the determination of “tools” that can be used by managers in businesses in the Republic of Moldova, in order to achieve organizational competitiveness and performance. Implementation of the concept “communication technologies” is a justified tool of “management learning”, participatory communication, a “methodology” to “redesign” the management communication process.