Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
648 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-11 00:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
342.733:37.014.1(478) (1) |
Drepturile fundamentale. Drepturile omului. Drepturi și îndatoriri ale cetățenilor (909) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
SM ISO690:2012 MOCANU, Victor, POLISCA, Cezara-Elena. Accesul la educație preșcolară și la învățământ secundar și postsecundar. realitatea Republicii Moldova versus standarde CEDO. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2020, nr. 3(133), pp. 162-169. ISSN 1814-3199. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3887493 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale) | |||||
Numărul 3(133) / 2020 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3887493 | |||||
CZU: 342.733:37.014.1(478) | |||||
Pag. 162-169 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Educația reprezintă un factor crucial pentru evoluția umană, care conferă toate instrumentele necesare pentru dezvol-tarea persoanei în cadrul mediului cultural în care locuiește. Aceasta ia forma unui proces permanent de pregătire personală, profesională, socială și culturală, care are ca scop accesul la cunoștințe, știință, tehnică și la alte bunuri și valori culturale, iar realizarea efectivă a acesteia înnobilează persoana. Scopul acestei cercetări constă în analiza condițiilor de acces la educație preșcolară și la învățământ secundar și postsecundar, prevăzute în legislație, precum și a standardelor stabilite prin sistemul Convenției Europene a Drepturilor Omului pe palierul asigurării acestui drept. |
|||||
Cuvinte-cheie acces la educație, drept la instruire, educație preșcolară, învăţământ secundar, CEDO, CtEDO, access to education, right to education, preschool education, secondary education, ECHR, ECtHR |
|||||
|