Glotodidactica şi dimensiunea curriculară a formării competenţelor socioculturale în cadrul unei educații umaniste
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
286 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-07-13 09:07
SM ISO690:2012
STAHI, Olga. Glotodidactica şi dimensiunea curriculară a formării competenţelor socioculturale în cadrul unei educații umaniste. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe socioumanistice, 21 august 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP al Universității de Stat din Moldova, 2013, Vol.1, SSU, pp. 244-247.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
Vol.1, SSU, 2013
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe socioumanistice"
Chișinău, Moldova, 21 august 2013

Glotodidactica şi dimensiunea curriculară a formării competenţelor socioculturale în cadrul unei educații umaniste


Pag. 244-247

Stahi Olga
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 mai 2020


Rezumat

Le présent article se propose d‟attaquer le domaine de la glottodidactique du point de vue de la formation des compétences socioculturelles et de leur dimension curriculaire, à l‟intérieur d‟un système d‟éducation humaniste et à la base des valeurs (fondamentales, européennes, nationales, individuelles).