Techniques of marketing terminology translation
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
541 0
SM ISO690:2012
BOGUŢA, Elena. Techniques of marketing terminology translation. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe socioumanistice, 21 august 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP al Universității de Stat din Moldova, 2013, Vol.1, SSU, pp. 138-141.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
Vol.1, SSU, 2013
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe socioumanistice"
Chișinău, Moldova, 21 august 2013

Techniques of marketing terminology translation


Pag. 138-141

Boguţa Elena
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 10 mai 2020


Rezumat

În articolul de față, am abordat terminologia din domeniul marketingului din punct de vedere lingvistic, am analizat metodele de traducere cu privire la terminologia marketingului. În urma cercetării date, putem afirma că dificultăţile ce țin de structura gramaticală şi semantică a terminologiei efectuate, provoacă un șir de dezbateri printre specialiștii din domeniu. Am încercat să rezumăm cele mai importante dintre caracteristicile terminologiei din domeniul marketingului.