Publicitatea stradală vs. designul oraşului. Studiu comparativ or. Chişinău, Bucureşti, Madrid
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
361 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-01 19:41
SM ISO690:2012
HUZUN, Mihail. Publicitatea stradală vs. designul oraşului. Studiu comparativ or. Chişinău, Bucureşti, Madrid. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe socioumanistice, 21 august 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP al Universității de Stat din Moldova, 2013, Vol.1, SSU, pp. 71-73.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
Vol.1, SSU, 2013
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe socioumanistice"
Chișinău, Moldova, 21 august 2013

Publicitatea stradală vs. designul oraşului. Studiu comparativ or. Chişinău, Bucureşti, Madrid


Pag. 71-73

Huzun Mihail
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 9 mai 2020


Rezumat

This paper studies the influence outdoor advertising has over the general design of the city. There were no such reasearches made before for the town of Chisinau. The author analyzes outdoor advertising in three different capitals of the world and comes up with a conclusion and recommendations on how to improve outdoor advertising in Moldova.