Articolul precedent |
Articolul urmator |
361 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-01 19:41 |
SM ISO690:2012 HUZUN, Mihail. Publicitatea stradală vs. designul oraşului. Studiu comparativ or. Chişinău, Bucureşti, Madrid. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe socioumanistice, 21 august 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP al Universității de Stat din Moldova, 2013, Vol.1, SSU, pp. 71-73. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova Vol.1, SSU, 2013 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe socioumanistice" Chișinău, Moldova, 21 august 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 71-73 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This paper studies the influence outdoor advertising has over the general design of the city. There were no such reasearches made before for the town of Chisinau. The author analyzes outdoor advertising in three different capitals of the world and comes up with a conclusion and recommendations on how to improve outdoor advertising in Moldova. |
||||||
|