Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
796 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-01 11:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
028.001.83 (5) |
Biblioteconomie (668) |
SM ISO690:2012 VASILICA, Victoria. Promovarea cărții și a lecturii: experiențe inteligente. In: Magazin bibliologic, 2020, nr. 1-2, pp. 48-51. ISSN 1857-1476. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Magazin bibliologic | |||||
Numărul 1-2 / 2020 / ISSN 1857-1476 | |||||
|
|||||
CZU: 028.001.83 | |||||
Pag. 48-51 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Obiectivul principal al cultivării și promovării unei culturi de lectură este ca citirea să devină un obicei apreciat și iubit de cetățeni, dar și creativ, efi cient. Autorul descrie experiențe și inițiative de promovare a cărții și lecturii ale rețelelor de libră |
|||||
Cuvinte-cheie cultura lecturii, carte, creativitate, reading culture, book, creativity |
|||||
|