Promovarea cărții și a lecturii: experiențe inteligente
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
796 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-01 11:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
028.001.83 (5)
Biblioteconomie (668)
SM ISO690:2012
VASILICA, Victoria. Promovarea cărții și a lecturii: experiențe inteligente. In: Magazin bibliologic, 2020, nr. 1-2, pp. 48-51. ISSN 1857-1476.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Magazin bibliologic
Numărul 1-2 / 2020 / ISSN 1857-1476

Promovarea cărții și a lecturii: experiențe inteligente

Promotion of book and reading: signifi cant experiences

CZU: 028.001.83

Pag. 48-51

Vasilica Victoria
 
Biblioteca Naţională a Republicii Moldova
 
Disponibil în IBN: 10 aprilie 2020


Rezumat

Obiectivul principal al cultivării și promovării unei culturi de lectură este ca citirea să devină un obicei apreciat și iubit de cetățeni, dar și creativ, efi cient. Autorul descrie experiențe și inițiative de promovare a cărții și lecturii ale rețelelor de libră

The main objective of cultivation and promotion of culture of reading is to make reading a habit appreciated and loved by citizens, a creative and effi cient one. The author describes experiences and initiatives of libraries, museums and other structures in the country and abroad in promotion of book and reading.

Cuvinte-cheie
cultura lecturii, carte, creativitate,

reading culture, book, creativity