IBN
Закрыть
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2000
Fondatori
Centrul Educaţional Pro Didactica
Tirajul revistei   400
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-01 14:05
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 1-2 / 2024  (1 din 6)30    CZU
 2024  (1 din 6)30    
Nr. 1-2(143-144)30CZU
 2023  (4 din 6)90    
Nr. 5-6(141-142)33CZU
Nr. 4(140)15CZU
Nr. 2-3(138-139)29CZU
Nr. 1(137)13CZU
 2022  (5 din 6)90    
Nr. 6(136)15CZU
Nr. 5(135)15CZU
Nr. 4(134)13CZU
Nr. 2-3(132-133)32CZU
Nr. 1(131)15CZU
 2021  (5 din 6)94    
Nr. 6(139)17CZU
Nr. 4-5(128-129)26CZU
Nr. 3(127)15CZU
Nr. 2(126)21CZU
Nr. 1(125)15CZU
 2020  (5 din 6)95    
Nr. 6(124)14CZU
Nr. 5(123)20CZU
Nr. 4(122)13CZU
Nr. 2-3(120-121)33CZU
Nr. 1(119)15CZU
 2019  (5 din 6)93    
Nr. 6(118)15CZU
Nr. 4-5(116-117)29CZU
Nr. 3(115)16CZU
Nr. 2(114)19CZU
Nr. 1(113)14CZU
 2018  (5 din 6)95    
Nr. 6(112)17CZU
Nr. 4-5(110-111)26CZU
Nr. 3(109)18CZU
Nr. 2(108)18CZU
Nr. 1(107)16CZU
 2017  (5 din 6)90    
Nr. 5-6(105-106)30CZU
Nr. 4(104)13CZU
Nr. 3(103)16CZU
Nr. 2(102)17CZU
Nr. 1(101)14CZU
 2016  (5 din 6)93    
Nr. 5-6(99-100)25CZU
Nr. 4(98)15CZU
Nr. 3(97)18CZU
Nr. 2(96)15CZU
Nr. 1(95)20CZU
 2015  (5 din 6)98    
Nr. 5-6(93-94)30CZU
Nr. 4(92)13CZU
Nr. 3(91)17CZU
Nr. 2(90)20CZU
Nr. 1(89)18CZU
 2014  (5 din 6)91    
Nr. 5-6(87-88)27CZU
Nr. 4(86)16CZU
Nr. 3(85)17CZU
Nr. 2(84)14CZU
Nr. 1(83)17CZU
 2013  (5 din 6)79    
Nr. 5-6(81-82)7CZU
Nr. 4(80)16CZU
Nr. 3(79)18CZU
Nr. 2(78)17CZU
Nr. 1(77)21CZU
 2012  (4 din 6)97    
Nr. 5-6(75-76)30CZU
Nr. 4(74)20CZU
Nr. 2-3(72-73)28CZU
Nr. 1(71)19CZU
 2011  (5 din 6)110    
Nr. 5-6(69-70)41CZU
Nr. 4(68)18CZU
Nr. 3(67)17CZU
Nr. 2(66)18CZU
Nr. 1(65)16CZU
 2010  (5 din 6)116    
Nr. 6(64)24CZU
Nr. 4-5(63)24CZU
Nr. 3(61)15CZU
Nr. 2(60)30CZU
Nr. 1(59)23CZU
 2009  (4 din 6)98    
Nr. 5-6(58)28CZU
Nr. 4(56)17CZU
Nr. 2-3(55)33CZU
Nr. 1(53)20CZU
 2008  (5 din 6)135    
Nr. 6(52)18CZU
Nr. 4-5(51)47CZU
Nr. 3(49)22CZU
Nr. 2(48)25CZU
Nr. 1(47)23CZU
 2007  (3 din 6)110    
Nr. 5-6(46)45CZU
Nr. 3-4(44)37CZU
Nr. 1-2(42)28CZU
 2006  (4 din 6)99    
Nr. 5-6(40)28CZU
Nr. 4(38)21CZU
Nr. 2-3(37)32CZU
Nr. 1(35)18CZU
 2005  (5 din 6)95    
Nr. 5-6(34)28CZU
Nr. 4(32)17CZU
Nr. 3(31)20CZU
Nr. 2(30)17CZU
Nr. 1(29)13CZU
 2004  (5 din 6)93    
Nr. 5-6(28)25CZU
Nr. 4(26)14CZU
Nr. 3(25)22CZU
Nr. 2(24)20CZU
Nr. 1(23)12CZU
 2003  (5 din 6)105    
Nr. 6(22)20CZU
Nr. 4-5(21)34CZU
Nr. 3(19)21CZU
Nr. 2(18)17CZU
Nr. 1(17)13CZU
 2002  (5 din 6)132    
Nr. 6(16)19CZU
Nr. 5(15)19CZU
Nr. 3-4(14)44CZU
Nr. 2(12)23CZU
Nr. 1(11)27CZU
 2001  (6 din 6)151    
Nr. 6(10)23CZU
Nr. 5(9)26CZU
Nr. 4(8)25CZU
Nr. 3(7)22CZU
Nr. 2(6)27CZU
Nr. 1(5)28CZU
 2000  (4 din 6)81    
Nr. 4(4)29CZU
Nr. 3(3)17CZU
Nr. 2(2)17CZU
Nr. 1(1)18CZU
imagine

pISSN: 1810-6455
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Categoria:
  • B (06.12.2019-06.12.2023)
  • C (21.12.2017-05.12.2019)
  • C (30.01.2014-20.12.2017)
  • C (06.12.2010-31.12.2013)

Fiecare număr de revistă este axat pe tratarea mai amplă a unei probleme actuale din domeniul educaţiei:
– Statutul profesorului în societatea contemporană
– Finalităţile educaţionale
– Aspecte ale educaţiei copiilor cu necesităţi speciale
– Politici educaţionale
– Educaţie pentru democraţie
– Statutul tînărului profesor
– Educaţie interculturală
– Educaţie ecologică
– Integrare europeană
– Educaţie pentru mass-media şi comunicare
– Educaţie economică


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2000 - 2024
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole24604243791893582249402
Volume1151410225255
Total2575438481394613

Vizualizări   440Descărcări   48

Conţinutul numărului de revistă

Valorificarea experimentală a eficienței modelului și a programului de formare a competenței metacognitive din perspectiva comunicării didactice în context curricular 2-7

DOI: 10.5281/zenodo.7664928

CZU: 37.091

Gheorghe Elena Cristina , Silistraru Nicolae
Abordarea critică a libertății de exprimare a profesorilor în clasă 7-11

DOI: 10.5281/zenodo.7664424

CZU: 37.091|

Donoagă Diana
Strengthening the Professional Identity of Primary School Teachers through Effective Time Management 11-14

DOI: 10.5281/zenodo.7664659

CZU: 373.3.091

Postolachi Iulia
Etapele procesului de construcție a brandingului în mediul educațional 15-19

DOI: 10.5281/zenodo.7664408

CZU: 339.138:37

Creangă (Davidescu) Elena
Aspecte ale formării cunoștințelor 20-23

DOI: 10.5281/zenodo.7664278

CZU: 378.015

Bounegru Tudor
Programul de formare a referenţialului axiologic al elevilor din învăţământul primar 23-28

DOI: 10.5281/zenodo.7664270

CZU: 373.3.015

Biculescu Florina-Teodora
Formarea preadolescenților pentru rolul de părinte responsabil prin explorarea potențialului educației tehnologice 29-32

DOI: 10.5281/zenodo.7664903

CZU: 37.018.1

Rotaru Ioana-Corina , Ovcerenco Nadejda
Definirea termenilor: valențe diagnostice și oportunități docimologice 33-37

DOI: 10.5281/zenodo.7664377

CZU: 37.091

Cartaleanu Tatiana
O lucrare de referință – Filosofia educației de Constantin CUCOȘ 38-42

DOI: 10.5281/zenodo.7664755

CZU: 37.01

Potolea Dan
Formarea profesională a cadrului didactic din educația timpurie din perspectiva aplicării Standardelor școlii prietenoase copilului 43-45

DOI: 10.5281/zenodo.7664973

CZU: 373.091

Zeamă Jana
Brandingul personal 46-48

DOI: 10.5281/zenodo.7664654

CZU: 339.138:37

Moga Ecaterina
Instruirea interactivă prin învățare și cooperare la lecțiile de biologie 49-52

DOI: 10.5281/zenodo.7665035

CZU: 37.091:57

Munteanu Oxana
Brandingul profesional 53-56

DOI: 10.5281/zenodo.7664416

CZU: 37.091

Cristea Sorin