IBN
Закрыть
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2000
Fondatori
Centrul Educaţional Pro Didactica
Tirajul revistei   400
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-01 17:51
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 5-6 / 2023  (4 din 6)33    CZU
 2023  (4 din 6)90    
Nr. 5-6(141-142) 33CZU
Nr. 4(140) 15CZU
Nr. 2-3(138-139) 29CZU
Nr. 1(137) 13CZU
 2022  (5 din 6)90    
Nr. 6(136) 15CZU
Nr. 5(135) 15CZU
Nr. 4(134) 13CZU
Nr. 2-3(132-133) 32CZU
Nr. 1(131) 15CZU
 2021  (5 din 6)94    
Nr. 6(139) 17CZU
Nr. 4-5(128-129) 26CZU
Nr. 3(127) 15CZU
Nr. 2(126) 21CZU
Nr. 1(125) 15CZU
 2020  (5 din 6)95    
Nr. 6(124) 14CZU
Nr. 5(123) 20CZU
Nr. 4(122) 13CZU
Nr. 2-3(120-121) 33CZU
Nr. 1(119) 15CZU
 2019  (5 din 6)93    
Nr. 6(118) 15CZU
Nr. 4-5(116-117) 29CZU
Nr. 3(115) 16CZU
Nr. 2(114) 19CZU
Nr. 1(113) 14CZU
 2018  (5 din 6)95    
Nr. 6(112) 17CZU
Nr. 4-5(110-111) 26CZU
Nr. 3(109) 18CZU
Nr. 2(108) 18CZU
Nr. 1(107) 16CZU
 2017  (5 din 6)90    
Nr. 5-6(105-106) 30CZU
Nr. 4(104) 13CZU
Nr. 3(103) 16CZU
Nr. 2(102) 17CZU
Nr. 1(101) 14CZU
 2016  (5 din 6)93    
Nr. 5-6(99-100) 25CZU
Nr. 4(98) 15CZU
Nr. 3(97) 18CZU
Nr. 2(96) 15CZU
Nr. 1(95) 20CZU
 2015  (5 din 6)98    
Nr. 5-6(93-94) 30CZU
Nr. 4(92) 13CZU
Nr. 3(91) 17CZU
Nr. 2(90) 20CZU
Nr. 1(89) 18CZU
 2014  (5 din 6)91    
Nr. 5-6(87-88) 27CZU
Nr. 4(86) 16CZU
Nr. 3(85) 17CZU
Nr. 2(84) 14CZU
Nr. 1(83) 17CZU
 2013  (5 din 6)79    
Nr. 5-6(81-82) 7CZU
Nr. 4(80) 16CZU
Nr. 3(79) 18CZU
Nr. 2(78) 17CZU
Nr. 1(77) 21CZU
 2012  (4 din 6)97    
Nr. 5-6(75-76) 30CZU
Nr. 4(74) 20CZU
Nr. 2-3(72-73) 28CZU
Nr. 1(71) 19CZU
 2011  (5 din 6)110    
Nr. 5-6(69-70) 41CZU
Nr. 4(68) 18CZU
Nr. 3(67) 17CZU
Nr. 2(66) 18CZU
Nr. 1(65) 16CZU
 2010  (5 din 6)116    
Nr. 6(64) 24CZU
Nr. 4-5(63) 24CZU
Nr. 3(61) 15CZU
Nr. 2(60) 30CZU
Nr. 1(59) 23CZU
 2009  (4 din 6)98    
Nr. 5-6(58) 28CZU
Nr. 4(56) 17CZU
Nr. 2-3(55) 33CZU
Nr. 1(53) 20CZU
 2008  (5 din 6)135    
Nr. 6(52) 18CZU
Nr. 4-5(51) 47CZU
Nr. 3(49) 22CZU
Nr. 2(48) 25CZU
Nr. 1(47) 23CZU
 2007  (3 din 6)110    
Nr. 5-6(46) 45CZU
Nr. 3-4(44) 37CZU
Nr. 1-2(42) 28CZU
 2006  (4 din 6)99    
Nr. 5-6(40) 28CZU
Nr. 4(38) 21CZU
Nr. 2-3(37) 32CZU
Nr. 1(35) 18CZU
 2005  (5 din 6)95    
Nr. 5-6(34) 28CZU
Nr. 4(32) 17CZU
Nr. 3(31) 20CZU
Nr. 2(30) 17CZU
Nr. 1(29) 13CZU
 2004  (5 din 6)93    
Nr. 5-6(28) 25CZU
Nr. 4(26) 14CZU
Nr. 3(25) 22CZU
Nr. 2(24) 20CZU
Nr. 1(23) 12CZU
 2003  (5 din 6)105    
Nr. 6(22) 20CZU
Nr. 4-5(21) 34CZU
Nr. 3(19) 21CZU
Nr. 2(18) 17CZU
Nr. 1(17) 13CZU
 2002  (5 din 6)132    
Nr. 6(16) 19CZU
Nr. 5(15) 19CZU
Nr. 3-4(14) 44CZU
Nr. 2(12) 23CZU
Nr. 1(11) 27CZU
 2001  (6 din 6)151    
Nr. 6(10) 23CZU
Nr. 5(9) 26CZU
Nr. 4(8) 25CZU
Nr. 3(7) 22CZU
Nr. 2(6) 27CZU
Nr. 1(5) 28CZU
 2000  (4 din 6)81    
Nr. 4(4) 29CZU
Nr. 3(3) 17CZU
Nr. 2(2) 17CZU
Nr. 1(1) 18CZU
imagine

pISSN: 1810-6455
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Categoria:
  • B (06.12.2019-06.12.2023)
  • C (21.12.2017-05.12.2019)
  • C (30.01.2014-20.12.2017)
  • C (06.12.2010-31.12.2013)

Fiecare număr de revistă este axat pe tratarea mai amplă a unei probleme actuale din domeniul educaţiei:
– Statutul profesorului în societatea contemporană
– Finalităţile educaţionale
– Aspecte ale educaţiei copiilor cu necesităţi speciale
– Politici educaţionale
– Educaţie pentru democraţie
– Statutul tînărului profesor
– Educaţie interculturală
– Educaţie ecologică
– Integrare europeană
– Educaţie pentru mass-media şi comunicare
– Educaţie economică


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2000 - 2023
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole24303949298856212223376
Volume1141360835250
Total2544408538190871

Vizualizări   1594Descărcări   119

Conţinutul numărului de revistă

Didactica Pro..., o deschidere a Republicii Moldova spre învăţământul secolului al XXI-lea 3-3
Dandara Otilia
Direcţii prioritate în dezvoltarea resurselor digitale pentru educaţie 4-7

DOI: 10.5281/zenodo.3931103

CZU: 37.015:004

Corlat Sergiu
Didactica Pro... la 20 de ani 12-12
Nicolaescu-Onofrei Liliana
Competența de consiliere online în carieră: limite și perspective 8-12

DOI: 10.5281/zenodo.3931109

CZU: 37.047:004

Cotruța Aida
Elemente de consiliere spirituală în activitatea cadrului didactic 13-18

DOI: 10.5281/zenodo.3931125

CZU: 37.091

Goraş-Postică Viorica
Managementul comunicării educaţionale de la începuturi până în prezent 19-22

DOI: 10.5281/zenodo.3931087

CZU: 37.01

Buzatu Mihaela
Emile Durkheim – inițiator al paradigmei pedagogiei sociologice. O analiză din perspectiva pedagogiei istorice 22-25

DOI: 10.5281/zenodo.3931127

CZU: 37.013.78

Lazlo Ioana
Perspective de abordare a dezvoltării emoționale la orele de educație plastică 25-28

DOI: 10.5281/zenodo.3931148

CZU: 37.015:73/76

Stratulat Teodor , Sanduleac Sergiu
Didactica Pro... la 20 de ani 31-31
Guţu Vladimir
Condiții psihopedagogice de prevenire și diminuare a agresivității adolescenților 29-31

DOI: 10.5281/zenodo.3931083

CZU: 37.015.3

Aburia Ali
Principiul co-creării în management și didactică universitară 32-34

DOI: 10.5281/zenodo.3931099

CZU: 378.091

Chicu Valentina
Dialogul intercultural și provocările identității 35-38

DOI: 10.5281/zenodo.3931113

CZU: 316.7

Cuţitaru Natalia
Developing Intercultural Communicative Competence through English Phraseological Units 39-42

DOI: 10.5281/zenodo.3931135

CZU: 316.7:811.111’373.7

Nicolaeva Parascovia
Strategia GMT în gestionarea stresului la mamele copiilor cu afecțiuni neuromotorii 43-48

DOI: 10.5281/zenodo.3931123

CZU: 376.4:159.942

Gavriliţă Lucia
În vreme de online 49-53

DOI: 10.5281/zenodo.3931138

CZU: 37.091:004

Oleinic Viorica
Dezvoltarea competenţei de lectură prin intermediul textelor multimodale 54-56

DOI: 10.5281/zenodo.3931115

CZU: 37.091

Domniţeanu Aurelia
Jubileul revistei Didactica Pro..., jubileul n(v)ostru 60-60
Goraş-Postică Viorica
Argumente pentru alfabetizarea terminologică 56-60

DOI: 10.5281/zenodo.3931105

CZU: 37.091

Cosovan Olga
Didactica Pro... la 20 de ani 64-64
Bîrnaz Nina
Un concept metodologic de culegere şi interpretare de către elevi a textelor folclorice 61-64

DOI: 10.5281/zenodo.3931142

CZU: 373.015:398

Paicu Dorina
Educaţia online a adulţilor 65-68

DOI: 10.5281/zenodo.3931144

CZU: 374.7:004

Scutaru-Guţu Adela
Strategii de instruire a adulţilor pentru sectorul agroalimentar 69-72

DOI: 10.5281/zenodo.3931089

CZU: 374.7

Cartaleanu Tatiana , Cosovan Olga , Grama-Tomiţă Angela
Didactica Pro... la 20 de ani 72-72
Cosovan Olga
Biblioteca digitală Educație Online – conturarea unei pedagogii a continuării procesului educațional în perioada pandemiei 73-75

DOI: 10.5281/zenodo.3931133

CZU: 37.091:004

Munca Daniela , Cutasevici Angela
Didactica Pro... la 20 de ani 79-79
Cartaleanu Tatiana
Învăţământul la distanţă – alternativă de reformare a sistemului educaţional din Republica Moldova 76-79

DOI: 10.5281/zenodo.3931093

CZU: [37.01+004](478)

Cerbuşca Pavel
Condeieri despre didactica „ALTFEL” 80-81

DOI: 10.5281/zenodo.3931121

CZU: 37.091:004

Franțuz Daria
Aplicarea tehnologiilor informaţionale la orele de istorie şi educaţie civică 82-84

DOI: 10.5281/zenodo.3931085

CZU: 004:[94+37.017]

Barbăroș Claudia
Organizarea internă a Țărilor Române – o abordare transdisciplinară la ora de istorie 85-89

DOI: 10.5281/zenodo.3931129

CZU: 37.016:94

Molcosean Alexandru
Folosirea TIC în procesul de evaluare 89-90

DOI: 10.5281/zenodo.3931156

CZU: 37.091:004

Tofan Tatiana
Studiul de evaluare INTES Probleme de integritate în procesul de angajare şi promovare a cadrelor didactice din Republica Moldova 92-92
Goraş-Postică Viorica , Draguţa Oxana
Extinderea educaţiei pentru pace prin disciplina Cultura bunei vecinătăţi în şcolile din Republica Moldova – 2020 91-92
Goraş-Postică Viorica
Managementul informaţional necesar în cercetarea pedagogică fundamentală 93-96

DOI: 10.5281/zenodo.3931111

CZU: 37.01:004

Cristea Sorin