IBN
Закрыть
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2005
Fondatori
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-18 12:10
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 1 / 2021  (1 din 4)15    CZU
 2021  (1 din 4)15    
Nr. 1(62) 15CZU
 2020  (4 din 4)54    
Nr. 4(61) 16CZU
Nr. 3(60) 12CZU
Nr. 2(59) 12CZU
Nr. 1(58) 14CZU
 2019  (4 din 4)47    
Nr. 4(57) 11CZU
Nr. 3(56) 10CZU
Nr. 2(55) 13CZU
Nr. 1(54) 13CZU
 2018  (4 din 4)48    
Nr. 4(53) 13CZU
Nr. 3(52) 11CZU
Nr. 2(51) 14CZU
Nr. 1(50) 10CZU
 2017  (4 din 4)41    
Nr. 4(49) 8CZU
Nr. 3(48) 10CZU
Nr. 2(47) 12CZU
Nr. 1(46) 11CZU
 2016  (4 din 4)56    
Nr. 4(45) 13CZU
Nr. 3(44) 13CZU
Nr. 2(43) 16CZU
Nr. 1(42) 14CZU
 2015  (4 din 4)65    
Nr. 4(41) 14CZU
Nr. 3(40) 19CZU
Nr. 2(39) 17CZU
Nr. 1(38) 15CZU
 2014  (4 din 4)45    
Nr. 37 14
Nr. 36 8
Nr. 35 10
Nr. 34 13
 2013  (4 din 4)47    
Nr. 33 12
Nr. 32 10
Nr. 31 13
Nr. 30 12
 2012  (4 din 4)41    
Nr. 29 9
Nr. 28 10
Nr. 27 11
Nr. 26 11
 2011  (4 din 4)39    
Nr. 25 10
Nr. 24 9
Nr. 23 8
Nr. 22 12
 2010  (4 din 4)43    
Nr. 21 15
Nr. 20 11
Nr. 19 7
Nr. 18 10
 2009  (4 din 4)47    
Nr. 17 10
Nr. 16 16
Nr. 15 12
Nr. 14 9
 2008  (4 din 4)65    
Nr. 13 11
Nr. 12 11
Nr. 11 22
Nr. 10 21
 2007  (4 din 4)45    
Nr. 9 15
Nr. 8 9
Nr. 7 9
Nr. 6 12
 2006  (4 din 4)40    
Nr. 5 11
Nr. 4 7
Nr. 3 10
Nr. 2 12
 2005  (1 din 4)11    
Nr. 1 11
imagine

pISSN: 1857-0224
eISSN: 1857-4432
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Journal of Psychology. Special Pedagogy. Social Work
Categoria:
  • B (2019.04.19-2023.04.18)
  • C (2018.02.01-2019.01.31)
  • C (2016.05.26-2016.12.16)
  • C (2013.06.27-2016.05.25)
  • C (2009.04.30-2013.06.26)

Revista ştiinţifică trimestrială „Psihologie. Pedagogie Specială. Asistență socială” este o publicaţie ştiinţifică periodică de profil, menită să oglindească rezultatele cercetărilor tinerilor savanţi, precum şi investigaţiile fundamentale şi aplicative valoroase din domeniul psihologiei, psihopedagogiei, pedagogiei și asistenței sociale.

Revista apare trimestrial, cu un tiraj de 100 de exemplare, beneficiind de distribuire gratuită în mediul universitar şi în reţelele de biblioteci din ţară în varianta printată și fiind accesibilă și în variantă electronică pe pagina oficială a revistei.

Activitatea revistei este coordonată de către un Colegiu de redacţie în componenţa a 15 persoane, din care fac parte cercetători de la Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău şi de la alte instituţii de învăţământ superior şi academice din ţară, precum şi din România, Ucraina, R. Belarus, Elveția.

Revista a fost fondată în noiembrie 2005 de către facultatea Psihologie și Psihopedagogie Specială, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău.

Revista este cu acces deschis (Electronic Open Access Journal)

Accesul Deschis la publicaţiile din revistă este susţinut de iniţiativele internaţionale de la Budapesta, Berlin şi Bethesda. În Republica Moldova, politica de stat în sfera ştiinţei şi inovării se realizează în baza Codului cu privire la Ştiinţă şi Inovare al Republicii Moldova, adoptat în anul 2004, care prevede garantarea accesului la informaţia ştiinţifică.

Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, fondatoarea revistei „Psihologie. Pedagogie Specială. Asistență socială”, susţine politica Accesului Deschis şi îşi asumă obligaţia de a oferi acces la publicaţia în cauză.

Revista „Psihologie. Pedagogie Specială. Asistență socială” se declară publicaţie ştiinţifică cu Acces Deschis, fiind o alternativă pentru publicarea şi promovarea rezultatelor ştiinţifice în spaţiul universitar.

Publicarea articolelor elaborate este gratuită. Autorii vor respecta criteriile stabilite în Regulamentul cu privire la evaluarea şi clasificarea revistelor ştiinţifice, aprobat prin Hotărârea CSŞDT al AŞM nr. 196 din 18.10.2012 şi Ghidul privind perfectarea tezelor de doctorat şi a autoreferatelor, aprobat prin Hotărârea Comisiei de Atestare a CNAA, nr.AT03/11 din 23 aprilie 2009.


Membrii Colegiului de redacție

NrNumele, prenumele, patronimicGrad/titlu ştiinţific/academicOrganizaţia, ţaraFuncţia (perioada)
1Bodorin Cornelia Andrei dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
2Racu Igor Ion dr.hab, prof.univUniversitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaRedactor şef
3Şleahtiţchi Mihail Nicolae dr.hab, conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
4Negură Ion Petru dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaRedactor-şef adjunct
5Hăvârneanu Eugen Corneliu Membru
6Jelescu Petru dr.hab, prof.univUniversitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
7Luca Marcela-Rodica Universitatea "Transilvania" din Braşov, RomâniaMembru
8Racu Jana Petru dr.hab, prof.univInstitutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Republica MoldovaMembru
9Ruegg Francois Membru
10Perjan Carolina Victor dr., prof.univUniversitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
11Caluschi Mariana Universitatea „Petre Andrei”, Iaşi , RomâniaMembru
12Losîi Elena dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
13Valeavco Svetlana Membru
14Vîrlan Maria dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2005 - 2021
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole74913146994335632230
Volume621200983838
Total811143479747194

Vizualizări   1521Descărcări   152

Conţinutul numărului de revistă

Testarea unei proceduri (Sistem ECO) de identificare a factorilor de risc psiho-social în muncă 3-19

CZU: 159.94:005.95/.96

Ticu Constantin
Marea și ocultată surpriză din laboratorul psihologic: nou-născutul 20-40

CZU: 159.922.73

Iacob Luminiţa , Butnaru Simona
Interpersonal Emotion Regulation: conceptual foundations and boudaries 41-53

CZU: 159.942.22

Turliuc Maria Nicoleta , Jitaru Mihaela
Particularitățile socio-afective ale bullying-ului ăn mediul școlarconsiderații actuale asupra studiilor 54-64

CZU: 159.9.072

Ghița (Lazarec) Maria Georgeta , Perjan Carolina
O intervenție secvențială în mitologia transmiterii 65-77

CZU: 316.77

Şleahtiţchi Mihail
Психологическое консультирование подростков с проблемами самооценки 78-91

CZU: 159.923.2-053.6

Бричяг Силвия , Одобеску Татьяна
Cum influențează factorii de personalitate din teoria socialcognitivă performanța academică a studenților 92-102

CZU: 159.923:378

Vasiliu Dan , Adăscăliţă Viorica
«Искусство воспитания» как реальность системы образования в Республике Молдова 103-118

CZU: 37.011.3(478)+37.015.3

Синицару Лариса
Anxietățile, neliniștile și temerile preșcolarilor 119-129

CZU: 159.96:373.2

Racu Iulia
Formarea componentelor culturii muncii la elevii cu dizabilități mintale 130-138

CZU: 376.4

Stratan Valentina , Cerneavschi Viorica
Dezvoltarea coștiinței de sine la vârsta preadolescentă 139-152

CZU: 159.922.2

Pîslari Stela , Darii Mihaela
Terapia cognitiv-comportamentală în cazul crizelor generate de tulburările sexuale 153-158

CZU: 159.922.1+615.851

Cazacu Daniela
Повышение стрессоустойчивости у военнослужащих в экспериментальных условиях 159-169

CZU: 159.942:355.2

Красковская Валерия
A book in debate: Mihai Șleahtițchi. Panopticum. special techniques of deep penetration of social representations, Editions Junimea, IAȘI, 2018. 389 p. 170-172

CZU: 655.552:316.6

Sanduleac Sergiu