IBN
Закрыть
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2005
Fondatori
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-09 00:15
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 1 / 2022  (1 din 3)9    CZU
 2022  (1 din 3)9    
Nr. 1(50) 9CZU
 2021  (3 din 3)35    
Nr. 3(49) 10CZU
Nr. 2(48) 14CZU
Nr. 1(47) 11CZU
 2020  (3 din 3)32    
Nr. 3(46) 14CZU
Nr. 2(45) 8CZU
Nr. 1(44) 10CZU
 2019  (3 din 3)40    
Nr. 3(43) 13CZU
Nr. 2(42) 16CZU
Nr. 1(41) 11CZU
 2018  (3 din 3)43    
Nr. 3(40) 15CZU
Nr. 2(39) 15CZU
Nr. 1(38) 13CZU
 2017  (3 din 3)33    
Nr. 3(37) 10CZU
Nr. 2(36) 10CZU
Nr. 1(35) 13CZU
 2016  (3 din 3)40    
Nr. 3(34) 12CZU
Nr. 2(33) 14CZU
Nr. 1(32) 14CZU
 2015  (3 din 3)51    
Nr. 3(31) 17CZU
Nr. 2(30) 18CZU
Nr. 1(29) 16CZU
 2014  (3 din 3)57    
Nr. 3(28) 23CZU
Nr. 2(27) 17CZU
Nr. 1(26) 17CZU
 2013  (3 din 3)64    
Nr. 3(25) 22CZU
Nr. 2(24) 21CZU
Nr. 1(23) 21CZU
 2012  (3 din 3)61    
Nr. 3(22) 24
Nr. 2(21) 18
Nr. 1(20) 19
 2011  (3 din 3)46    
Nr. 3(19) 12
Nr. 2(18) 17
Nr. 1(17) 17
 2010  (3 din 3)45    
Nr. 3(16) 14
Nr. 2(15) 16
Nr. 1(14) 15
 2009  (2 din 3)44    
Nr. 2(12) 23
Nr. 1(11) 21
 2008  (3 din 3)61    
Nr. 3(10) 21
Nr. 2(9) 21
Nr. 1(8) 19
 2007  (2 din 3)40    
Nr. 3(7) 21
Nr. 2(6) 19
 2006  (1 din 3)23    
Nr. 3(4) 23
imagine

pISSN: 1857-0119
eISSN: 2587-330X
Revistă de știinţe socioumane
Categoria:
  • Exclusă (27.05.2022)
  • C (28.02.2020-28.02.2022)
  • C (18.07.2017-31.12.2019)
  • C (27.06.2013-14.12.2016)
  • C (30.04.2009-26.06.2013)

Studii contrastive în filologia romano-germanică. Lingvistică teoretică şi aplicativă, istoria şi teoria literaturii. Interacţiuni culturale în sociumul polietnic al RM.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2006 - 2022
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole72412065432845039924
Volume45592892006
Total769126583230456

Vizualizări   1430Descărcări   59

Conţinutul numărului de revistă

Delimitări conceptuale privind voluntariatul ecologic studenţesc 3-10

CZU: 378.016:502.37

Sadovei Larisa , Ursu Ludmila
Cyclic model of time in philosophical and linguistic aspects 10-15

CZU: 81:008+101.1

Mîsîc Irina
Fizionomia singurătăţii la Gabriel García Márquez 15-21

CZU: 821.134.2-3.09(862)

Baraga Victoria
Formarea identităţii personale la adolescenţi 21-27

CZU: 159.922.8+316.61-053.6

Pleşca Maria
Demersul inter- şi transdisciplinar al programei experimentale de formare a CEE la viitorii învăţători 27-40

CZU: 378.016:502.37

Saranciuc-Gordea Liliana
Reflecții teoretice asupra formării competenței de „a învăța să înveți” la copiii de 6-8 ani din perspectiva continuității 40-46

CZU: 373.2/.3.015.3

Pascari Valentina
Valorificarea potenţialului tehnologiei informaţiei şi comunicaţiei (tic) direct în procesul educaţional la treapta primară de învăţământ 47-52

CZU: 373.3.02:004

Galben-Panciuc Zinaida , Galben Svetlana
About informal logic means in everyday augmentative discourse (is an argumentum ad hominem relevant?) 52-59

CZU: 1:316+16+808.5

Mîsîc Serghei
Recenzie la lucrarea „Indice de termeni. Bază de date in dialectologie” 60-62

CZU: 811.135.1'282

Coţofană Margareta
Strategii de educație economică a preșcolarilor 62-66

CZU: 373.2.032.5

Carabet Natalia
Качественное влияние идей и ценностей прагматизма и позитивизма в контексте формирования образовательного пространства Великобритании 66-72

CZU: 37(410)(091)

Steţenco Ecaterina
Formarea competenţei profesionale de educaţie ecologică la viitoarele cadre didactice din învăţământul preşcolar. Abordare integrată 73-79

CZU: 373.211.24:504

Gînju Stela
Aviz la studiul monografic „Formarea şi dezvoltarea competenţei de programare orientată pe obiecte la viitorii profesori de informatică”, autori Ilie Lupu, Valeriu Cabac, Silviu Gâncu 79-80

CZU: 378.126:004

Gremalschi Anatol
Modelul tehnologic de dezvoltare a competenţei gramaticale prin strategia analizei contrastive 81-87

CZU: 378.14.02:81'36

Cocieru Natalia
Основные тенденции развития информатизации высшего образования Украины в условиях евроинтеграции 87-97

CZU: 378.1.016:004(477)

Moico Oxana
Organizarea sistemului deictic din limba română 97-103

CZU: 811.135.1'1

Barbăneagră Tatiana
Анализ концептуальных подходов к проектированию содержания педагогического образования 103-113

CZU: 37.0

Ткач Любовь
Особенности интерактивных технологий обучения в контексте реализации компетентностного подхода в высшей школе 113-116

CZU: 378.147.016

Куртева Оксана
Специфіка моделювання картин світу (на матеріалі романів Т. Гарді «Тесс із роду Дербервіллів» і Панаса Мирного «Повія») 117-123

CZU: 75:[821.161.2.09+821.111.09]

Мельникова Катерина
Comunicarea asertivă pentru dezvoltarea profesională a cadrelor didactice 123-128

CZU: 316.772:371.13

Bîrsan Elena
Consideraţii actuale privind integrarea toleranţei comunicativeîn sistemul valorilor fundamentale 128-135

CZU: 316.77:37.035.8

Țurcan-Balţat Lilia
Principii psihopedagogice şi cultural-axiologice aferente comunicării profesionale 135-141

CZU: 37.015.3

Guţu Svetlana