Contribuţii în soluționarea estetică și constructivă a ambalajelor pentru produsele de încălțăminte pentru bărbați
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
620 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 20:57
SM ISO690:2012
SĂNDUȚĂ, Sanda. Contribuţii în soluționarea estetică și constructivă a ambalajelor pentru produsele de încălțăminte pentru bărbați. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 26-29 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2019, Vol.2, pp. 420-423. ISBN 978-9975-45-589-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2, 2019
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 26-29 martie 2019

Contribuţii în soluționarea estetică și constructivă a ambalajelor pentru produsele de încălțăminte pentru bărbați


Pag. 420-423

Sănduță Sanda
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 2 aprilie 2020


Rezumat

Astăzi, ambalajul, se doreşte ca o reprezentare fidelă a produsului, evidenţiindu-se prin formă, grafică şi culoare. La crearea acestuia se va ţine cont de un şir de factori economici, culturali şi sociali, caracteristici mediului în care va fi promovat acest ambalaj. Ambalajul este învelișul exterior al unui produs destinat vânzării-cumpărării și constituie un important promotor al comercializării, denumit la mod figurat „vânzătorul mut”, proiectarea lor amănunțită este foarte importantă, imaginea exterioară a produslu devenind indispensabilă, indiferent de natura acestuia.

Cuvinte-cheie
ambalaj, redesign, formă, funcţionalitate, estetică