Articolul precedent |
Articolul urmator |
620 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 20:57 |
SM ISO690:2012 SĂNDUȚĂ, Sanda. Contribuţii în soluționarea estetică și constructivă a ambalajelor pentru produsele de încălțăminte pentru bărbați. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 26-29 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2019, Vol.2, pp. 420-423. ISBN 978-9975-45-589-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor Vol.2, 2019 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor" Chișinău, Moldova, 26-29 martie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 420-423 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Astăzi, ambalajul, se doreşte ca o reprezentare fidelă a produsului, evidenţiindu-se prin formă, grafică şi culoare. La crearea acestuia se va ţine cont de un şir de factori economici, culturali şi sociali, caracteristici mediului în care va fi promovat acest ambalaj. Ambalajul este învelișul exterior al unui produs destinat vânzării-cumpărării și constituie un important promotor al comercializării, denumit la mod figurat „vânzătorul mut”, proiectarea lor amănunțită este foarte importantă, imaginea exterioară a produslu devenind indispensabilă, indiferent de natura acestuia. |
||||||
Cuvinte-cheie ambalaj, redesign, formă, funcţionalitate, estetică |
||||||
|