Articolul precedent |
Articolul urmator |
600 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-13 15:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3 (780) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2007) |
SM ISO690:2012 PAVLENKO, Lilia. Tendințe de valorificare a constructivismului în cadrul educației preșcolare. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 127-131. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3 | ||||||
Pag. 127-131 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Teoria constructivistă în ultimul timp își extinde influența în mai multe domenii, prezentând o paradigmă nouă, postmodernistă și pentru educație. Teoreticienii analizează avantajele acestui concept pentru dezvoltarea integrală a personalității umane, totodată, punctând și limitele acestuia. Care sunt aceste plusuri, dar și limite în contextul educației preșcolare sunt ideile cheie în articolul de față. |
||||||
Cuvinte-cheie Abordare constructivistă, cunoaştere, învăţare, educația preșcolară, mediul educaţional, educator constructivist, constructivist approach, knowledge, learning, pre-school education, educational environment, constructivist educator |
||||||
|