Articolul precedent |
Articolul urmator |
1173 45 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 17:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.136 (76) |
Воспитание. Обучение. Образование (14316) |
SM ISO690:2012 ANDRIŢCHI, Viorica. Standardele de competență profesională ale cadrelor didactice din învăţământul general din perspectivă constructivistă. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 7-11. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.136 | ||||||
Pag. 7-11 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema competenţei profesionale a cadrelor didactice din învăţământul general din perspectiva dezideratelor paradigmei constructiviste. Se caracterizează specificul demersului constructivist, se precizează rolul şi acţiunile didactice ale profesorului constructivist. Se deduc direcţii de actualizare a Standardele de competență profesională ale cadrelor didactice din învăţământul general, cu precizarea descriptorilor de tip constructivist. |
||||||
Cuvinte-cheie paradigma constructivistă, demers constructivist, profesor constructivist, descriptori "constructivişti" de competenţă profesională, constructivist paradigm, constructivist approach, constructivist teacher, "constructivist" descriptors |
||||||
|