Articolul precedent |
Articolul urmator |
965 140 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-08-05 16:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:005 (8) |
Общие вопросы торговли. Рынок (837) |
Управление. Менеджмент (1987) |
SM ISO690:2012 ȚĂRUȘ, Radu. Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului. In: Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare, Ed. 1, 13-20 octombrie 2017, Chișinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2018, pp. 100-105. ISBN 978-9975-3168-7-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare 2018 | |||||||||
Conferința "Conferinţă ştiinţifică internaţională aniversară" 1, Chișinău, Moldova, 13-20 octombrie 2017 | |||||||||
|
|||||||||
CZU: 339.138:005 | |||||||||
Pag. 100-105 | |||||||||
|
|||||||||
Descarcă PDF | |||||||||
Rezumat | |||||||||
Transmiterea de informații este un obictiv clasic al manifestațiilor; totuși omul poate înregistra doar un număr limitat de informații. Prelegerie sau orele de curs pot avea un efect mai durabil în timp dacă includ componenta de ”infotainment” (arta de a transmite informații într-un mod amuzant și durabil). |
|||||||||
Cuvinte-cheie comunicare, produs, imagine, management, brand, eveniment, strategie, communication, product, image, management, brand, event, strategy |
|||||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Țăruș, R.</creatorName> <affiliation>Universitatea Liberă Internaţională din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-3168-7-3</relatedIdentifier> <subjects> <subject>comunicare</subject> <subject>produs</subject> <subject>imagine</subject> <subject>management</subject> <subject>brand</subject> <subject>eveniment</subject> <subject>strategie</subject> <subject>communication</subject> <subject>product</subject> <subject>image</subject> <subject>management</subject> <subject>brand</subject> <subject>event</subject> <subject>strategy</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>339.138:005</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2018</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Transmiterea de informații este un obictiv clasic al manifestațiilor; totuși omul poate înregistra doar un număr limitat de informații. Prelegerie sau orele de curs pot avea un efect mai durabil în timp dacă includ componenta de ”infotainment” (arta de a transmite informații într-un mod amuzant și durabil).</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The transmission of information is a classic classic of demonstrations; however, man can only record a limited number of information. Lectures or lessons can have a more lasting effect over time if they include the "infotainment" component (the art of transmitting information in a fun and sustainable way).</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>