Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
971 140
Ultima descărcare din IBN:
2024-08-05 16:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:005 (8)
Общие вопросы торговли. Рынок (847)
Управление. Менеджмент (2011)
SM ISO690:2012
ȚĂRUȘ, Radu. Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului. In: Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare, Ed. 1, 13-20 octombrie 2017, Chișinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2018, pp. 100-105. ISBN 978-9975-3168-7-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare 2018
Conferința "Conferinţă ştiinţifică internaţională aniversară"
1, Chișinău, Moldova, 13-20 octombrie 2017

Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului

CZU: 339.138:005

Pag. 100-105

Țăruș Radu
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

Transmiterea de informații este un obictiv clasic al manifestațiilor; totuși omul poate înregistra doar un număr limitat de informații. Prelegerie sau orele de curs pot avea un efect mai durabil în timp dacă includ componenta de ”infotainment” (arta de a transmite informații într-un mod amuzant și durabil).

The transmission of information is a classic classic of demonstrations; however, man can only record a limited number of information. Lectures or lessons can have a more lasting effect over time if they include the "infotainment" component (the art of transmitting information in a fun and sustainable way).

Cuvinte-cheie
comunicare, produs, imagine, management, brand, eveniment, strategie,

communication, product, image, management, brand, event, strategy

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-96719</doi_batch_id>
<timestamp>1728896517</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>[email protected]</email_address>
</depositor>
</head>
<body>
<collection>
<collection_metadata>
<full_title>Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare</full_title>
</collection_metadata>
<collection_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2018</year>
</publication_date>
<isbn>978-9975-3168-7-3</isbn>
</collection_issue>
<collection_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor &icirc;n promovarea brandului produsului</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Radu</given_name>
<surname>Țăruș</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2018</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>100</first_page>
<last_page>105</last_page>
</pages>
</collection_article>
</collection>
</body>
</doi_batch>