Articolul precedent |
Articolul urmator |
971 140 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-08-05 16:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:005 (8) |
Общие вопросы торговли. Рынок (847) |
Управление. Менеджмент (2011) |
SM ISO690:2012 ȚĂRUȘ, Radu. Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului. In: Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare, Ed. 1, 13-20 octombrie 2017, Chișinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2018, pp. 100-105. ISBN 978-9975-3168-7-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare 2018 | ||||||||
Conferința "Conferinţă ştiinţifică internaţională aniversară" 1, Chișinău, Moldova, 13-20 octombrie 2017 | ||||||||
|
||||||||
CZU: 339.138:005 | ||||||||
Pag. 100-105 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Transmiterea de informații este un obictiv clasic al manifestațiilor; totuși omul poate înregistra doar un număr limitat de informații. Prelegerie sau orele de curs pot avea un efect mai durabil în timp dacă includ componenta de ”infotainment” (arta de a transmite informații într-un mod amuzant și durabil). |
||||||||
Cuvinte-cheie comunicare, produs, imagine, management, brand, eveniment, strategie, communication, product, image, management, brand, event, strategy |
||||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-96719</doi_batch_id> <timestamp>1728896517</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <isbn>978-9975-3168-7-3</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Radu</given_name> <surname>Țăruș</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <pages> <first_page>100</first_page> <last_page>105</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>