Articolul precedent |
Articolul urmator |
733 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-04 08:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.891+372.857+372.854+372.853 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14077) |
SM ISO690:2012 PRUNICI, Maria, PRUNICI, Elena. Realizarea transdisciplinarităţii în procesul educațional la geografie, biologie, chimie şi fizică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 88-93. ISBN 978-9975-76-304-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2020 |
|||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 372.891+372.857+372.854+372.853 | |||||
Pag. 88-93 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul de față scoate în evidență abordarea integrată a curriculumului, punând accent pe transdisciplinaritate, din perspectiva profesorului de biologie și geografie.Formarea viziunii transdisciplinare asupra lumii și în același timp formarea elevilor pentru a fi apți să realizeze abordări de acest fel, necesită apelul la modalități de lucru ce prilejuiesc exersarea principalelor procese ale gândirii, fără de care nu este posibilă cunoașterea multiplelor și variatelor interdependențe dintre fenomenele lumii reale. |
|||||
Cuvinte-cheie transdisciplinaritate, competențe, atitudine, abilităţi |
|||||
|