Realizarea transdisciplinarităţii în procesul educațional la geografie, biologie, chimie şi fizică
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
733 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-04 08:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.891+372.857+372.854+372.853 (1)
Воспитание. Обучение. Образование (14077)
SM ISO690:2012
PRUNICI, Maria, PRUNICI, Elena. Realizarea transdisciplinarităţii în procesul educațional la geografie, biologie, chimie şi fizică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 88-93. ISBN 978-9975-76-304-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Realizarea transdisciplinarităţii în procesul educațional la geografie, biologie, chimie şi fizică

CZU: 372.891+372.857+372.854+372.853

Pag. 88-93

Prunici Maria1, Prunici Elena2
 
1 Liceul Internat Republican cu Profil Sportiv,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

Articolul de față scoate în evidență abordarea integrată a curriculumului, punând accent pe transdisciplinaritate, din perspectiva profesorului de biologie și geografie.Formarea viziunii transdisciplinare asupra lumii și în același timp formarea elevilor pentru a fi apți să realizeze abordări de acest fel, necesită apelul la modalități de lucru ce prilejuiesc exersarea principalelor procese ale gândirii, fără de care nu este posibilă cunoașterea multiplelor și variatelor interdependențe dintre fenomenele lumii reale.

Cuvinte-cheie
transdisciplinaritate, competențe, atitudine, abilităţi