Articolul precedent |
Articolul urmator |
771 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-08 22:25 |
SM ISO690:2012 BACIU, Svetlana. Inovatia pedagogica prin experienta clasei „inversate” în motivatia elevilor. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 8, 8-9 decembrie 2017, Chişinău. Chişinău, 2018: "Print-Caro" SRL, 2017, Ediția 8, pp. 156-159. ISBN 978-9975-3168-9-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 8, 2017 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane" 8, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 156-159 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul principal al acestei lucrări este de a promova inovația educațională menită să permită persoanelor cu dificultăți de învățare să reușească în procesul de învățare pe parcursul vieții, de la mediul educațional până la cariera profesională. ”Flipped classroom” sau clasa inversată este o altă modalitate de a învăța cu ajutorul tehnologiei digitale. Pedagogia inversată a fost inițiată în anii 90 în Statele Unite la Harvard de către Erik Masur, profesor de fizică. Principiul clasei inversate pare simplu: teoria la domiciliu și practica la școală. Ce implică o astfel de organizare a orei? În ce mod se pot familiariza elevii/studenții cu teoria dată? Ce suporturi sunt folosite de către profesori pentru a transmite materia? Căror activități este dedicat timpul la clasă? Bazată pe instrumente digitale, pedagogia inversată este accesibilă tuturor? Un lucru este cert, pedagogia inversată, în timp ce pune sub semnul întrebării parteneriatul școală-familie în diferitele sale posibilități, subliniază, de asemenea, importanța acestuia. Obiectivele clasei inversate sunt îmbunătățirea rezultatelor școlare, implicarea și motivarea elevului/studentului pentru formarea sa, utilizând instrumentele moderne (PC, Internet, etc.) |
||||||
Cuvinte-cheie inovația educațională, clasa inversată, tehnologie digitală, motivaţie, еduсatiоnal innоvatiоn, Fliрреd сlassrооm, mоtivatiоn, digital tесhnоlоgy |
||||||
|