Adaptarea copilului la mediul școlar în funcție de tipul de interacțiune pedagogică a învățătorului
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
586 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-17 20:31
SM ISO690:2012
PASCARI, Valentina. Adaptarea copilului la mediul școlar în funcție de tipul de interacțiune pedagogică a învățătorului. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogia învățământului primar și preșcolar, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 4, pp. 246-251. ISBN 978-9975-76-232-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2018
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018

Adaptarea copilului la mediul școlar în funcție de tipul de interacțiune pedagogică a învățătorului


Pag. 246-251

Pascari Valentina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 18 februarie 2020