Articolul precedent |
Articolul urmator |
686 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-20 14:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:821.135.1.09 (12) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1201) |
Литература на балканских романских языках (2085) |
SM ISO690:2012 LEBEDIUC, Adela. Strategii didactice de predare a operei lui Ion Luca Caragiale în şcoală. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor filologice, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 3, pp. 86-90. ISBN 978-9975-76-270-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:821.135.1.09 | ||||||
Pag. 86-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Interpretation of artistic text in literary classes is a complex approach. The capitalization of I. L. Caragiale literary work during several distinct stages of the lesson is a basic condition in the teaching process. The use of appropriate teaching strategies will allow a correct interpretation of the literary text. |
||||||
Cuvinte-cheie artistic text, didactic strategies, stages, Methods |
||||||
|