Determinante pedagogice ale comunicării persuasive
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
790 47
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 21:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.064.2:159.9 (1)
Общественные проблемы обучения и воспитания. Контакты учебного заведения с учащимися (114)
Психология (3362)
SM ISO690:2012
BÎRSAN, Elena. Determinante pedagogice ale comunicării persuasive. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul superior: clasic versus modern , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. II, pp. 24-30. ISBN 978-9975-76-290-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovaţie în educaţie
Vol. II, 2019
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019

Determinante pedagogice ale comunicării persuasive

Pedagogical determinants of persuasive communication

CZU: 37.064.2:159.9

Pag. 24-30

Bîrsan Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 12 februarie 2020


Rezumat

 În fiecare clipă, indivizii comunică, stabilind relaţii interumane bazate pe respect reciproc, încredere, înţelegere, loialitate, sinceritate, ori sprijin sau suport moral.  Comunicarea face posibilă coexistenţa indivizilor şi stă la  baza raporturilor interumane. În comunicare de multe ori este nevoie să convingem interlocutorul pentru a adopta un alt stil de abordare a anumitor lucruri. Acesta și este argumentul cercetării de față unde venim cu unele clarificări conceptuale în ceea ce privește comunicarea persuasivă și persuasiunea școlară. Vom relata despre necesitatatea comunicării persuasive în mediul educational. La fel vom expune tehnici de persuasiune și rolul profesorului în mediul educațional.

Individuals communicate on a daily basis establishing interpersonal relationships based on mutual respect, trust, compassion, loyalty, sincerity or moral support.  People coexist through communication which is the foundation of human relationships. When we communicate, we sometimes need to convince the interlocutor to adopt a different style when dealing with certain issues. Therefore, this research aims at clarifying some concepts related to persuasive communication and school persuasion as well as providing insight into some persuasion techniques and the role of the teacher in the educational environment.

Cuvinte-cheie
comunicare, comunicare persuasivă, persuasiune, persuasiune școlară, mediu educaţional,

communication, persuasive communication, persuasion, school persuasion, educational environment