Articolul precedent |
Articolul urmator |
790 47 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 21:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.064.2:159.9 (1) |
Общественные проблемы обучения и воспитания. Контакты учебного заведения с учащимися (114) |
Психология (3362) |
SM ISO690:2012 BÎRSAN, Elena. Determinante pedagogice ale comunicării persuasive. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul superior: clasic versus modern , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. II, pp. 24-30. ISBN 978-9975-76-290-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. II, 2019 |
||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.064.2:159.9 | ||||||
Pag. 24-30 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În fiecare clipă, indivizii comunică, stabilind relaţii interumane bazate pe respect reciproc, încredere, înţelegere, loialitate, sinceritate, ori sprijin sau suport moral. Comunicarea face posibilă coexistenţa indivizilor şi stă la baza raporturilor interumane. În comunicare de multe ori este nevoie să convingem interlocutorul pentru a adopta un alt stil de abordare a anumitor lucruri. Acesta și este argumentul cercetării de față unde venim cu unele clarificări conceptuale în ceea ce privește comunicarea persuasivă și persuasiunea școlară. Vom relata despre necesitatatea comunicării persuasive în mediul educational. La fel vom expune tehnici de persuasiune și rolul profesorului în mediul educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, comunicare persuasivă, persuasiune, persuasiune școlară, mediu educaţional, communication, persuasive communication, persuasion, school persuasion, educational environment |
||||||
|