Practici privind motivarea elevilor în procesul de predare–învățare–evaluare la matematică
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
746 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-05 12:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:51 (61)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1199)
Математика (1639)
SM ISO690:2012
OLEDNIC, Tatiana. Practici privind motivarea elevilor în procesul de predare–învățare–evaluare la matematică. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 246-251. ISBN 978-9975-76-289-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovaţie în educaţie
Vol. I, 2019
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019

Practici privind motivarea elevilor în procesul de predare–învățare–evaluare la matematică

Practices on the motivation of the students in the teaching - learning - evaluation process in mathematics

CZU: 37.02:51

Pag. 246-251

Olednic Tatiana
 
Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM
 
 
Disponibil în IBN: 12 februarie 2020


Rezumat

În acest articol s-a propus dezvoltarea câtorva idei privind stimularea motivației la matematică, bazându-se pe aplicații practice, ceea ce presupune că s-a pus accent pe metodele de predare - învățare – evaluare aplicate la lecțiile de matematică.

In this article, we have proposed the development of some ideas on stimulating motivation in mathematics, based on practical applications, which means that emphasis has been placed on the teaching - learning - assessment methods applied to mathematics lessons.

Cuvinte-cheie
motivaţie, învăţare, matematică, metode didactice,

motivation, learning, mathematics, teaching methods