Importanța unui parteneriat eficient SAP-școală-familie în diminuarea absenteismului la preadolescenți
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
1122 105
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 15:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.265+371.52:159.923 (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3901)
Психология (3368)
SM ISO690:2012
BOTNARI, Valentina, SCUTARU, Albina. Importanța unui parteneriat eficient SAP-școală-familie în diminuarea absenteismului la preadolescenți. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 181-188. ISBN 978-9975-76-289-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovaţie în educaţie
Vol. I, 2019
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019

Importanța unui parteneriat eficient SAP-școală-familie în diminuarea absenteismului la preadolescenți

SAP-school-family educational partnership - efficient "remedy" in diminishing absenteism in preadolescents

CZU: 37.018.265+371.52:159.923

Pag. 181-188

Botnari Valentina1, Scutaru Albina2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Serviciul Asistență Psihopedagogică Rîșcani
 
 
Disponibil în IBN: 12 februarie 2020


Rezumat

Absenteismul școlar cu precădență în vârsta preadolescentină prezintă o problemă la care școala și familia, acționând autonom, nu găsesc soluții pertinente. Elaborarea argumentată și implementarea Proiectului de parteneriat educațional cu o funcționalitate reală prezintă un „remediu‖ eficient în prevenirea și diminuarea absenteismului la preadolescenți. Componentele de bază ale proiectului educațional: planificarea, organizarea, monitorizare, evaluarea focusate într-o manieră sinergică pe realizarea scopului acestuia oferă șanse de succes în prevenirea și diminuarea absenteismului școlar.

School absenteeism, especially for pre-teens, presents a problem in which the school and the family, acting autonomously, do not find relevant solutions. The argued design and the implementation with a real functionality of the Educational Partnership Project presents an effective „remedy‖ in preventing and reducing absenteeism in pre-teens. The basic components of the educational project: planning, organizing, monitoring, evaluating, focused in a synergistic way on achieving its purpose, offers a chance of success in preventing and reducing school absenteeism.

Cuvinte-cheie
absenteism școlar, parteneriat, preadolescenţi, SAP, şcoală, familie,

school absenteeism, partnership, pre-teens, SAP, school, family