Articolul precedent |
Articolul urmator |
1122 105 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 15:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.265+371.52:159.923 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3901) |
Психология (3368) |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina, SCUTARU, Albina. Importanța unui parteneriat eficient SAP-școală-familie în diminuarea absenteismului la preadolescenți. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 181-188. ISBN 978-9975-76-289-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. I, 2019 |
||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.265+371.52:159.923 | ||||||
Pag. 181-188 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Absenteismul școlar cu precădență în vârsta preadolescentină prezintă o problemă la care școala și familia, acționând autonom, nu găsesc soluții pertinente. Elaborarea argumentată și implementarea Proiectului de parteneriat educațional cu o funcționalitate reală prezintă un „remediu‖ eficient în prevenirea și diminuarea absenteismului la preadolescenți. Componentele de bază ale proiectului educațional: planificarea, organizarea, monitorizare, evaluarea focusate într-o manieră sinergică pe realizarea scopului acestuia oferă șanse de succes în prevenirea și diminuarea absenteismului școlar. |
||||||
Cuvinte-cheie absenteism școlar, parteneriat, preadolescenţi, SAP, şcoală, familie, school absenteeism, partnership, pre-teens, SAP, school, family |
||||||
|