Model pedagogic de pregătire a copiilor pentru activitatea de învățare din școală din perspectiva colaborării cu familia
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
690 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-23 00:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.1+373.2.016 (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3925)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2014)
SM ISO690:2012
VASILACHE, Ala. Model pedagogic de pregătire a copiilor pentru activitatea de învățare din școală din perspectiva colaborării cu familia. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 155-163. ISBN 978-9975-76-289-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovaţie în educaţie
Vol. I, 2019
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019

Model pedagogic de pregătire a copiilor pentru activitatea de învățare din școală din perspectiva colaborării cu familia

Pedagogical model for children preparing for the learning activity in school from the perspective of collaboration with the family

CZU: 37.018.1+373.2.016

Pag. 155-163

Vasilache Ala
 
Instituția de Educație Timpurie nr.225, Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2020


Rezumat

Prezentul articol reflectă aspectele metodologice ale Modelului pedagogic de pregătire  a copiilor pentru activitatea de învățare din școală din perspectiva colaborării cu familia. Sunt descrise  și analizate strategiile ce permit copilului să învețe eficient și modalitățile prin care factorii educaŝionali în colaborare cu familia pot stimula interesul pentru învățare. (MPPCAÎ)

There were presented the methodological aspects of the pedagogical model of preparing children for school learning activity from the perspective of collaboration with the family. The strategies that allow the child to learn effectively and the ways in which the educational factors in collaboration with the family can stimulate the interest for learning are described and analyzed.

Cuvinte-cheie
activitate, învăţare, preşcolar, colaborare, şcoală, model pedagogic, pregătire școlară,

activity, learning, preschool, collaboration, school, pedagogical model, preparation scool