Abordarea de tip integrat – dimensiune a învățării în ciclul primar
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
791 52
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 22:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.4.016 (4)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2013)
SM ISO690:2012
RUSU, Cătălina. Abordarea de tip integrat – dimensiune a învățării în ciclul primar. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 151-155. ISBN 978-9975-76-289-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovaţie în educaţie
Vol. I, 2019
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019

Abordarea de tip integrat – dimensiune a învățării în ciclul primar

CZU: 373.4.016

Pag. 151-155

Rusu Cătălina
 
Școala Gimnazială ”Elena Cuza”, Iasi
 
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2020


Rezumat

 Integrarea înseamnă organizare, punerea în relație a disciplinelor cu scopul de a evita izolarea lor tradițională. Termenul de curriculum integrat sau de instruire integrată se referă la o anumită modalitate de predare, de organizare și planificare a instruirii care produce o interrelaționare a disciplinelor sau obiectelor de studiu, astfel încât să vină în întâmpinarea nevoilor de dezvoltare ale elevilor, să creeze conexiuni între ceea ce învață elevii și experiențele lor prezente și trecute.

 Integration means organizing, bringing the disciplines together in order to avoid their traditional isolation. The term integrated curriculum or integrated training refers to a certain way of teaching, organizing and planning training that produces an interrelation of the disciplines or objects of study, so as to meet the development needs of the students, to create connections between what students learn and their present and past experiences.

Cuvinte-cheie
education, integration, learning, teaching