Articolul precedent |
Articolul urmator |
791 52 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 22:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.4.016 (4) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2013) |
SM ISO690:2012 RUSU, Cătălina. Abordarea de tip integrat – dimensiune a învățării în ciclul primar. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 151-155. ISBN 978-9975-76-289-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. I, 2019 |
||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.4.016 | ||||||
Pag. 151-155 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Integrarea înseamnă organizare, punerea în relație a disciplinelor cu scopul de a evita izolarea lor tradițională. Termenul de curriculum integrat sau de instruire integrată se referă la o anumită modalitate de predare, de organizare și planificare a instruirii care produce o interrelaționare a disciplinelor sau obiectelor de studiu, astfel încât să vină în întâmpinarea nevoilor de dezvoltare ale elevilor, să creeze conexiuni între ceea ce învață elevii și experiențele lor prezente și trecute. |
||||||
Cuvinte-cheie education, integration, learning, teaching |
||||||
|