Aspecte praxiogice de studiere a verbului în clasele primare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
983 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-22 12:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.4.02:811.135.1'367 (1)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2012)
Балканские романские языки (1456)
SM ISO690:2012
DOBROVICEAN, Svetlana. Aspecte praxiogice de studiere a verbului în clasele primare. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 65-71. ISBN 978-9975-76-289-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovaţie în educaţie
Vol. I, 2019
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019

Aspecte praxiogice de studiere a verbului în clasele primare

CZU: 373.4.02:811.135.1'367

Pag. 65-71

Dobrovicean Svetlana
 
Liceul Teoretic „Liviu Deleanu”, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2020


Rezumat

 Sistemul concentric de studiere a gramaticii are caracter practic. Verbul este o parte de vorbire importantă, deoarece constituie nucleul comunicării. Metodologia studierii verbului are la bază următoarele etape: faza familiarizării conştiente a elevului cu fenomenul dat; faza distingerii planului gramatical de cel logic, faza însuşirii regulilor şi a definiŝiilor; faza operării superioare cu noŝiunile de limbă însuşite.

The concentric grammar study system is practical in nature. The verb is an important part of speech because it is the core of communication. The methodology of studying the verb is based on the following stages: the phase of conscious familiarization of the student with the given phenomenon; the phase of distinguishing the grammatical plan from the logical one, the phase of learning the rules and definitions; the phase of superior operation with the concepts of language learned.

Cuvinte-cheie
verb, demers deductiv, demers inductiv, metodologie, exerciţii