Articolul precedent |
Articolul urmator |
983 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-22 12:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.4.02:811.135.1'367 (1) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2012) |
Балканские романские языки (1456) |
SM ISO690:2012 DOBROVICEAN, Svetlana. Aspecte praxiogice de studiere a verbului în clasele primare. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 65-71. ISBN 978-9975-76-289-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. I, 2019 |
||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.4.02:811.135.1'367 | ||||||
Pag. 65-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Sistemul concentric de studiere a gramaticii are caracter practic. Verbul este o parte de vorbire importantă, deoarece constituie nucleul comunicării. Metodologia studierii verbului are la bază următoarele etape: faza familiarizării conştiente a elevului cu fenomenul dat; faza distingerii planului gramatical de cel logic, faza însuşirii regulilor şi a definiŝiilor; faza operării superioare cu noŝiunile de limbă însuşite. |
||||||
Cuvinte-cheie verb, demers deductiv, demers inductiv, metodologie, exerciţii |
||||||
|