Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1253 107 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 22:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015 (919) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3901) |
SM ISO690:2012 BEȚIVU, Aurelia. Educaţia formală, nonformală şi informală în conturarea stilului existenţial al adolescenţilor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 6(118), pp. 11-14. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3583232 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(118) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3583232 | ||||||
CZU: 37.015 | ||||||
Pag. 11-14 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Adolescenţa se dovedeşte a fi o vârstă-cheie pentru dobândirea şi menţinerea obiceiurilor pozitive de viaţă. Identificarea a ceea ce percep adolescenţii drept stil existenţial şi explorarea factorilor care determină deciziile lor de implicare sau de evitare a comportamentelor pozitive sau negative ale stilului de viaţă ar putea îmbunătăţi capacitatea pedagogilor de a influenţa alegerile adolescenţilor prin strategii formale, nonformale şi informale şi de a modifica anumite comportamente negative. Pentru adolescenţi, educaţia în contexte formale, nonformale şi informale, într-o perspectivă de învăţare pe tot parcursul vieţii, este de extremă importanţă, deoarece ar trebui să fie una dintre soluţiile pentru îmbunătăţirea stilului lor de viaţă, promovând responsabilitatea pentru sporirea neîntreruptă a propriului lor capital social, intelectual şi cultural |
||||||
Cuvinte-cheie stil de viaţă, adolescenţi, educaţie formală, educaţie nonformală, educaţie informală, lifestyle, adolescents, formal education, non-formal education, informal education |
||||||
|