Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
691 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-06 13:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01 (4278) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934) |
SM ISO690:2012 PÂSLARU, Vlad. Opţiune şi obligativitate – calea spre normativitate. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 6(118), pp. 2-5. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3583014 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(118) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3583014 | ||||||
CZU: 37.01 | ||||||
Pag. 2-5 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorul întreprinde, în premieră pentru Republica Moldova, un exerciţiu epistemic de definire-explicitare a binomului opţiune-obligativitate în instruire şi educaţie, gândit să reglementeze teoretic activitatea de proiectare-realizare a disciplinelor opţionale în învăţământul general. Discursul teoretic este structurat pe coordonatele considerate cele mai lucrative, politic-ideologică şi epistemică. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare obligatorie, învăţare opţională, teleologie, tehnologizare, compulsory learning, optional learning, teleology, technology |
||||||
|