Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
676 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-04 20:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.95 (178) |
Психология (3368) |
SM ISO690:2012 DODON, Daniela. Dimensiunile esenţiale ale creativităţii umane. In: Vector European, 2019, nr. 3, pp. 134-139. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 3 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 159.95 | ||||||
Pag. 134-139 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Indiferent de modul de abordare se pot identifica două note definitorii ale creativităţii: noutate şi valoare. Noutatea poate să se situeze la diferite niveluri fiind evaluată prin distanţa dintre punctul de plecare - produsul nou obţinut, această distanţă reprezentând de fapt cota de originalitate. Creativitatea ca proces şi activitate hipercomplexă are atât o valoare individuală, cât şi una socială superioară. Creativitatea individuală este o premisă a creativităţii sociale. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitatea umană, imaginaţie, inspiraţie, talent, supradotare, comportament, activitate psihică creativă, structură a personalităţii, creativitate de grup, human creativity, imagination, inspiration, talent, gift giving, behavior, creative psychic activity, personality structure, group creativity |
||||||
|