Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
842 55 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-29 17:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.6 (1041) |
Социальная психология (973) |
SM ISO690:2012 COZĂRESCU, Mihaela, CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena. Geneza competenţei de relaţionare în sistemul relaţiilor sociale. In: Vector European, 2019, nr. 3, pp. 120-123. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 3 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 316.6 | ||||||
Pag. 120-123 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Din perspectiva cercetării cadrului teoretic definim competenţa de relaţionare ca interferenţă semnificativă a valorilor relevante comunicării sociale (empatie, ascultare activă, autocontrolul emoţiilor, prevenirea comportamentului deviant, gestionarea grupului şi formarea deprinderilor de viaţă, etc.), rezultate din sensibilitatea profesională şi integrate în conduita deontologică, care devin funcţionale prin intuiţie socială şi raţionamente pedagogice de transpunere mentală în subiectivitatea educaţilor, necesară pentru înţelegerea conduitei comunicative, reacţionarea flexibilă, adaptarea cu succes în diverse situaţii de interacţiune socială din contextul profesional. |
||||||
Cuvinte-cheie competență de relaționare, competenţă socială, societatea, tip de comportament, empatie, ascultare activă, autocontrolul emoţiilor, prevenirea comportamentului deviant, relational competence, Social competence, society, type of behavior, empathy, active listening, self-control of emotions, prevention of deviant behavior |
||||||
|