Dezvoltarea resurselor informaționale ale bibliotecilor în condițiile economiei de piață
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
668 14
Ultima descărcare din IBN:
2022-10-22 12:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
027.52:025.21 (1)
Библиотечное дело. Библиотековедение (690)
SM ISO690:2012
POPA, Silvia. Dezvoltarea resurselor informaționale ale bibliotecilor în condițiile economiei de piață. In: Magazin bibliologic, 2019, nr. 3-4, pp. 29-32. ISSN 1857-1476.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Magazin bibliologic
Numărul 3-4 / 2019 / ISSN 1857-1476

Dezvoltarea resurselor informaționale ale bibliotecilor în condițiile economiei de piață

Advancement of library information sources in conditions of a market economy

CZU: 027.52:025.21

Pag. 29-32

Popa Silvia
 
Biblioteca Municipală „Eugeniu Coșeriu”, or. Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 24 ianuarie 2020


Rezumat

Biblioteca trebuie să fie o instituţie rentabilă. Beneficiile oferite comunităţii trebuie să justifice cheltuielile pentru întreţinerea ei. În condiţiile economiei de piaţă, se ia în calcul plusvaloarea pe care o aduce biblioteca comunităţii. Impactul investiţiilor în colecţiile de bibliotecă nu este unul imediat, ci se conturează peste ani şi este indirect. Cartea nu poate fi o marfă obişnuită, nici chiar în condiţiile economiei de piaţă, deoarece ea reprezintă o valoare spirituală. Managerul este obligat să găsească soluţii, să conceapă planuri manageriale care să prevadă dezvoltarea resurselor informaţionale

Library should be a rentable institution. The benefits offered by her to the community have to answer its maintenance. In conditions of a market economy, the advantages for the community that the library can provide are considered. The impact of investments into the library’s collections could not be immediate and direct, but shapes only in some years. Even in conditions of a market economy, a book is not an ordinary produce but represents a spiritual value. Library managers have to find solutions and develop their plans for growth of information sources

Cuvinte-cheie
biblioteci publice, resurse informaţionale, colecții de bibliotecă, marketingul biblioteconomic, publicitatea cărții, piața producției editoriale,

Public libraries, information sources, library’s collection, library marketing, book advertisement, book-publishing market