Articolul precedent |
Articolul urmator |
508 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-26 00:45 |
SM ISO690:2012 BULARGA, Tatiana. Training-ul comportamental în formarea profesorului eficient pentru elevii dotaţi muzical. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 145-147. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 145-147 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de faţă sînt prezentate poziţiile esenţiale ale training-ului orientat spre formarea la viitorii profesori de educaţie muzicală a comportamentului eficient adecvat trăsăturilor de personalitate specifice elevilor dotaţi, ceea ce, în ultima instanţă, constituie o condiţie primordială pentru realizarea potenţialului individual al elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie elevii dotaţi muzical, comportamentul eficient, nevoile dotaţilor, potenţialul muzical, musically gifted children, efficient behavior, gifted children’s needs, musical potential |
||||||
|