Training-ul comportamental în formarea profesorului eficient pentru elevii dotaţi muzical
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
508 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-26 00:45
SM ISO690:2012
BULARGA, Tatiana. Training-ul comportamental în formarea profesorului eficient pentru elevii dotaţi muzical. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 145-147. ISBN 978-9975-50-060-9 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective"
Bălți, Moldova, 25 mai 2011

Training-ul comportamental în formarea profesorului eficient pentru elevii dotaţi muzical


Pag. 145-147

Bularga Tatiana
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 21 ianuarie 2020


Rezumat

În articolul de faţă sînt prezentate poziţiile esenţiale ale training-ului orientat spre formarea la viitorii profesori de educaţie muzicală a comportamentului eficient adecvat trăsăturilor de personalitate specifice elevilor dotaţi, ceea ce, în ultima instanţă, constituie o condiţie primordială pentru realizarea potenţialului individual al elevilor.  

The present article treats the essential positions of the training aiming at developing an efficient behavior of future teachers of music, who need it to deal with gifted children. It constitutes an ultimate condition necessary to achieve pupils’ individual potential.  

Cuvinte-cheie
elevii dotaţi muzical, comportamentul eficient, nevoile dotaţilor, potenţialul muzical,

musically gifted children, efficient behavior, gifted children’s needs, musical potential