Articolul precedent |
Articolul urmator |
627 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-01-22 23:20 |
SM ISO690:2012 MORARI, Marina. Impactul modernizării curriculumului la educaţia muzicală asupra designului instrucţional. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 35-37. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 35-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Curriculumul modernizat marchează trecerea de la un enciclopedism al cunoaşterii la o cultură a acţiunilor contextualizate; de la asimilarea unor sisteme de cunoştinţe la focalizarea actului didactic pe achiziţii finale şi stăpînirea competenţelor necesare pentru viaţă. Designul proiectului didactic la educaţia muzicală este în funcţie de specificul cunoaşterii artistice. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum modernizat, designul proiectului didactic, competențe muzicale, experienţă muzicală, modernized curriculum, didactic project design, musical competences, musical experience |
||||||
|