Articolul precedent |
Articolul urmator |
864 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-21 10:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.72+37.015.3 (3) |
Психология (3383) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3920) |
SM ISO690:2012 RACU, Igor. Maturitatea școlară – studiu comparativ. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.1, pp. 4-22. ISBN 978-9975-3370-2-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.1, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.72+37.015.3 | ||||||
Pag. 4-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Article presents the results of theoretical and experimental research on the level of school maturity. Experimental research is organized in a comparative way: the level of school maturity at children from different social situation of development: complete families/temporary disintegrated; urban/ rural environment; who attended or not the kindergarten; with one or both parents left abroad are investigated. The results allow us to underline the influence of social situation of development on the level of school maturity at children. |
||||||
|