Maturitatea școlară – studiu comparativ
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
864 21
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-21 10:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.72+37.015.3 (3)
Психология (3383)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3920)
SM ISO690:2012
RACU, Igor. Maturitatea școlară – studiu comparativ. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.1, pp. 4-22. ISBN 978-9975-3370-2-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.1, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

Maturitatea școlară – studiu comparativ

CZU: 159.922.72+37.015.3

Pag. 4-22

Racu Igor
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 ianuarie 2020


Rezumat

Article presents the results of theoretical and experimental research on the level of school maturity. Experimental research is organized in a comparative way: the level of school maturity at children from different social situation of development: complete families/temporary disintegrated; urban/ rural environment; who attended or not the kindergarten; with one or both parents left abroad are investigated. The results allow us to underline the influence of social situation of development on the level of school maturity at children.