Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2020-06-29 05:19 |
![]() ZUBAC, Ion. Folosirea exemplelor din culegeri şi modalităţi de ocolire a unor soluţii inexacte. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 1, pp. 79-84. ISBN 978-9975-76-252-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2018 |
|||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | |||||
|
|||||
Pag. 79-84 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
O desfăşurare bună a procesului instructiv-educativ este puternic determinată de îndeplinirea responsabilă a sarcinilor concrete specifice programei preuniversitare. Punerea anumitor probleme caracteristice şi soluţionarea acestora creează noi premise pentru fizică ca disciplină a naturii, dar şi exactă. În articol este discutată situaţia în care se găsesc în prezent unele exemple din culegeri şi posibile modalităţi de ocolire a soluţiilor inexacte cu care se confruntă elevii la şcoală. |
|||||
Cuvinte-cheie rezolvarea exemplelor, soluţii inexacte, ore de fizică, predare-învăţare, probleme aplicative |
|||||
|