Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
906 65 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 13:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.954.4:376 (1) |
Психология (3383) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (599) |
SM ISO690:2012 FURDUI, Emilia. Asigurarea stării de bine la copii cu cerințe educative speciale prin dezvoltarea creativității. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2019, nr. 4(57), pp. 79-85. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 4(57) / 2019 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.954.4:376 | ||||||
Pag. 79-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea reprezintă viziuni generale, privind promovarea stării de bine la copii cu dizabilități prin intermediul creativității, respectând astfel un drept fundamental al acestora și aducând beneficii pentru toți. Studierea aspectelor psihologice ale bunăstării emoţionale avantajează toleranța, receptivitatea față de ceilalți, responsabilitatea, deschiderea pentru o lume caracterizată de diversitate. Ce distanță mică și, în același timp, mare este de la a învăța sensul termenului fericire/stare de bine (well-being), până a soluționa în comun problemele psihosociale a copiilor cu cerințe educative speciale. În acest sens, intervenția psihologului vizează proiectarea în activitățile de recuperare, a diferitor componente cu accent pe fenomenul și promovarea creativității. În vederea catalizării demersului de influență pozitivă prin stimularea creativității în articol sunt puse în valoare jocul, libertatea, artterapia, armonii cromatice, activități plastice etc. |
||||||
Cuvinte-cheie copii cu cerințe educative speciale (CES), stare emoțională de bine, creativitate, asistenţă psihologică, children with special educational needs, good emotional state, creativity, psychological assistance |
||||||
|