Articolul precedent |
Articolul urmator |
804 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-01 09:23 |
SM ISO690:2012 STRAISTARI-LUNGU, Cristina. Conceptualizarea domeniului Eu, familia și societatea în educația timpurie. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 6, 6 iunie 2019, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2019, Vol.6, Partea 2, pp. 123-125. ISSN 2587-3563 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.6, Partea 2, 2019 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" 6, Cahul, Moldova, 6 iunie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 123-125 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The field I, the family and the society contain a group of psycho-social skills and interpersonal skills that help people make informed decisions, solve problems, think critically and creatively, communicate effectively, accept differences , to be empathetic, to establish constructive relationships, to adapt and manage emotions in a healthy manner. They can also target self-directed, other people's actions as well as changing the environment to make it more conducive to personal, interpersonal and social development |
||||||
Cuvinte-cheie the family, the society, psycho-social skills, interpersonal skills |
||||||
|