Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
659 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-17 11:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
347.772:343.533.6 (2) |
Коммерческое (торговое) право (1290) |
Преступления против общественных устоев, нравственности и семьи (508) |
SM ISO690:2012 MORARU, Iulian. Impactul gradului de recunoaștere al mărcii în contextul cuantificării prejudiciului moral cauzat prin contrafacere și acţiuni de concurenţă neloială. In: Intellectus, 2019, nr. 3-4, pp. 25-29. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 3-4 / 2019 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 347.772:343.533.6 | ||||||
Pag. 25-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea prejudiciului material cauzat urmare a acţiunilor de contrafacere și de concurenţă neloială reprezintă o sarcină realizabilă pe motivul existenţei unor criterii strict determinate în ceea ce privește cuantifi carea acestuia. O situaţie mai difi cilă, însă, este generată în momentul în care apare necesitatea determinării prejudiciului moral cauzat prin acţiunile menţionate. Gradul de recunoaștere al mărcii reprezintă unul dintre criteriile în contextul cuantifi cării prejudiciului moral cauzat prin acţiuni de contrafacere și de concurenţă neloială. Astfel, în mod normal, mărimea prejudiciului moral susceptibil a fi încasat depinde inclusiv de gradul de recunoaștere al mărcii, drepturile asupra căreia au fost încălcate. În acest sens, există o practică naţională relevantă care vine să confi rme aspectul respectiv. |
||||||
Cuvinte-cheie gradul de recunoaștere al mărcii concurenţă neloială contrafacere cuantifi carea prejudiciului moral caracterul distinctiv al mărcii marca notorie marca de renume, degree of trademark recognition unfair competition counterfeiting quantifi cation of moral damage distinctive character of trademark notorious trademark renowned trademark |
||||||
|