Dezvoltare personală – motivație pentru formare în cariera didactică.
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
665 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 17:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (710)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3895)
SM ISO690:2012
VRABII, Violeta. Dezvoltare personală – motivație pentru formare în cariera didactică.. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2019, nr. 3-4(35), pp. 28-37. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 3-4(35) / 2019 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Dezvoltare personală – motivație pentru formare în cariera didactică.

Personal development - motivation for training in the teaching career

CZU: 37.015.3

Pag. 28-37

Vrabii Violeta
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 12 decembrie 2019


Rezumat

În articol sunt expuse studii despre dezvoltarea personală a cadrele didactice. Ideile autorilor se rezumă la următoarele concepte: individuare, autoactualizare, motivație intrinsecă, nevoi de dezvoltare personală, împlinirea Sinelui. Cadrele didactice reprezintă grupurile formative ale educației adulților, iar opinia lor cu privire la necesitatea dezvoltării personale este expusă într-o formă ierarhizată.

In the article are presented studies concerning personal development of teachers. The ideas of the authors are summarized in the following concepts: individuality, self-actualization, intrinsic motivation, personal development needs, the fulfillment of the Self. Teachers represent the formative groups for adult education, and their opinion with regard to the need of personal development are exposed in a hierarchical form.

Cuvinte-cheie
autoactualizare, motivaţie, individualizare, cadre didactice, dezvoltare personală, nevoi de dezvoltare personală,

actualization, motivation, individualisation, teachers, personal development, personal development needs