Family perception of student’s failure in school
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
857 44
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-26 12:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9-316.6 (2)
Психология (3362)
SM ISO690:2012
CUMPĂNĂȘOIU, Teodor Sorin, BUCUN, Nicolae. Percepţia insuccesului şcolar de către familia elevului. In: EcoSoEn, 2019, nr. 3-4, pp. 200-213. ISSN 2587-344X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
EcoSoEn
Numărul 3-4 / 2019 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X

Family perception of student’s failure in school

Percepţia insuccesului şcolar de către familia elevului

CZU: 159.9-316.6

Pag. 200-213

Cumpănășoiu Teodor Sorin12, Bucun Nicolae3
 
1 Universitatea Liberă Internaţională din Moldova,
2 Liceul Preda Buzescu,
3 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 6 decembrie 2019


Rezumat

School failure represents the negative, unfavorable alternative to school performance, being called as school failure. He highlights the poor results of the manifestation of the personality dimensions of the students. These can be expressed by: poorly developed intellectual capacities, indiscipline, behavioral deviations, lack of motivation, interest and aspirations regarding their learning and future of life, school and social maladjustment, etc.

Insuccesul şcolar reprezintă alternativa negativă, nefavorabilă a randamentului şcolar, fiind denumită şi nereuşită şcolară sau eşec şcolar. El evidenţiază rezultatele slabe ale manifestării dimensiunilor personalităţii elevilor. Acestea pot fi exprimate prin: capacităţi intelectuale slab dezvoltate, indisciplină, abateri comportamentale, lipsă de motivaţie, de interes şi de aspiraţii privind învăţătura şi viitorul lor de viaţă, inadaptabilitate şcolară şi socială etc.

Cuvinte-cheie
performance, success, failure in school, student, family, school, education,

randament, succes, insucces, elev, familie, şcoală, învățătură