Articolul precedent |
Articolul urmator |
470 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-20 12:17 |
SM ISO690:2012 CRIŞCIUC, Viorica. Principiul funcţional-dinamic în predarea cunoştinţelor muzicale la lecţia de educaţie muzicală. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 402-405. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | |||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | |||||
|
|||||
Pag. 402-405 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Musical Knowledge "theoretical" value gains / sense only on the basis of dynamic / functional. Besides dynamic musical knowledge lose all meaning. The interior dynamic musical knowledge "theory" to convert those on music forming a whole, from a useful working mechanism without which there is some other not pore. The specific treatment dynamic / functional knowledge music (sound and qualities of) the teaching process takes a qualitative value perspective. In that article substantiate the principle of treating functional knowledge-dynamic music. |
|||||
|