Principiul funcţional-dinamic în predarea cunoştinţelor muzicale la lecţia de educaţie muzicală
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
470 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-20 12:17
SM ISO690:2012
CRIŞCIUC, Viorica. Principiul funcţional-dinamic în predarea cunoştinţelor muzicale la lecţia de educaţie muzicală. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 402-405. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Principiul funcţional-dinamic în predarea cunoştinţelor muzicale la lecţia de educaţie muzicală


Pag. 402-405

Crişciuc Viorica
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
Disponibil în IBN: 6 decembrie 2019


Rezumat

Musical Knowledge "theoretical" value gains / sense only on the basis of dynamic / functional. Besides dynamic musical knowledge lose all meaning. The interior dynamic musical knowledge "theory" to convert those on music forming a whole, from a useful working mechanism without which there is some other not pore. The specific treatment dynamic / functional knowledge music (sound and qualities of) the teaching process takes a qualitative value perspective. In that article substantiate the principle of treating functional knowledge-dynamic music.