Articolul precedent |
Articolul urmator |
725 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-15 11:37 |
SM ISO690:2012 CERGHEDI, Adriana. Activităţi pentru planurile remediale, în cazul copiilor cu CES. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 252-255. ISBN 978-9975-3302-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 5, 2019 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 252-255 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Remedial activities are very important for children with CES. They help him to integrate more quickly into the community and to acquire knowledge more easily. The most important remedial activities are: work tasks with varying degrees of difficulty, efficient distribution of responsibilities in the working groups, homework with open tasks. |
||||||
Cuvinte-cheie remedial activities, integrate, community |
||||||
|