Activităţi pentru planurile remediale, în cazul copiilor cu CES
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
725 26
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-15 11:37
SM ISO690:2012
CERGHEDI, Adriana. Activităţi pentru planurile remediale, în cazul copiilor cu CES. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 252-255. ISBN 978-9975-3302-8-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 5, 2019
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019

Activităţi pentru planurile remediale, în cazul copiilor cu CES


Pag. 252-255

Cerghedi Adriana
 
Centrul Județean de Resurse și de Asistență Educațională, Mureș
 
 
Disponibil în IBN: 2 decembrie 2019


Rezumat

Remedial activities are very important for children with CES. They help him to integrate more quickly into the community and to acquire knowledge more easily. The most important remedial activities are: work tasks with varying degrees of difficulty, efficient distribution of responsibilities in the working groups, homework with open tasks.

Cuvinte-cheie
remedial activities, integrate, community