Aspecte ale consilierii psihologice ale copiilor cu cerinţe educaţionale speciale
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
704 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-08 17:36
SM ISO690:2012
CAZACU, Daniela. Aspecte ale consilierii psihologice ale copiilor cu cerinţe educaţionale speciale. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 245-249. ISBN 978-9975-3302-8-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 5, 2019
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019

Aspecte ale consilierii psihologice ale copiilor cu cerinţe educaţionale speciale


Pag. 245-249

Cazacu Daniela
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 2 decembrie 2019


Rezumat

This article deals with the problem of the role of the school psychologist in the psychological counseling process of children with special educational needs. In the context of inclusive education, the services of the psychological counseling office focus on supporting the process of developing the student's personality as well as providing the psychological support to his family.

Cuvinte-cheie
family, child-disability, education, partnership, school, school psychologist