Articolul precedent |
Articolul urmator |
653 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 21:54 |
SM ISO690:2012 PRUNICI, Elena, PRUNICI, Maria. Motivarea elevilor cu CES în procesul educaţional. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 144-150. ISBN 978-9975-3302-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 5, 2019 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 144-150 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The main task of school, towards pupil with special educational requirements (CES), is the same as towards all the others pupil – to bring to them knowledges/competences and essential values needed for society integration, which in turn of, gives the hope of an better society. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, motivaţia învăţării, educaţie integrată |
||||||
|