Articolul precedent |
Articolul urmator |
624 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-28 09:39 |
SM ISO690:2012 BRIŢCHI, Aliona. Specificul activităţilor de sporire a potenţialului motric al copiilor de vârstă timpurie. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 116-120. ISBN 978-9975-3302-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 5, 2019 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 116-120 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article describes the pedagogical approaches for organizing work with children with locomotor difficulties in the institutions of early education. The factors that aggravate the correct keeping of the children are analyzed and the pedagogical conditions for preventing them are revealed by respecting the health in the group rooms. |
||||||
Cuvinte-cheie health, locomotor difficulties, pedagogical conditions, interaction, environment |
||||||
|