Abordarea poziţiei interne a şcolarului mic: dialoguri psihopedagogice
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
642 49
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 17:36
SM ISO690:2012
PASCARI, Valentina. Abordarea poziţiei interne a şcolarului mic: dialoguri psihopedagogice. In: Tehnologii didactice moderne:: In memoriam dr. hab., prof. univ. Stela Cemortan, 26-27 mai 2016, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2016, pp. 96-99. ISBN 978-9975-48-102-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tehnologii didactice moderne: 2016
Simpozionul "Tehnologii didactice moderne: "
Chişinău, Moldova, 26-27 mai 2016

Abordarea poziţiei interne a şcolarului mic: dialoguri psihopedagogice


Pag. 96-99

Pascari Valentina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 23 noiembrie 2019


Rezumat

The article „The approach of the internal position of small pupil: psychopedagogical dialogues”, involves the scientific transition of the internal position of small pupil in psychopedagogy, seeking it`s applied essence, generates a vision covering as much of the phenomenon space. Epistemology comes with some inventoring recommendations for the internal position: it is a prerequisite for success in school,it is characterized by the child`s positive attitude towards learning activity.