Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
678 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-08 14:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:811 (16) |
Организация обучения (533) |
Языки (3228) |
SM ISO690:2012 GRÎU, Natalia. Profilul absolventului în contextul noii generaţii de curricula, aria Limbă şi comunicare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 36-39. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3525205 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3525205 | ||||||
CZU: 37.091:811 | ||||||
Pag. 36-39 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul realizează o scurtă radiografie a etapei premergătoare elaborării curricula ediţia 2018-2019 şi stabileşte cele mai importante elemente de noutate, la nivelul ariei Limbă şi comunicare. De asemenea, descrie aspectele relevante ale sistemului de competenţe urmărite în cadrul ariei, în vederea definirii profilului absolventului. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, curriculum, aria limbă şi comunicare, profilul absolventului, competențe, limba română, limba maternă, limbă străină, education, curriculum, the Language and Communication area, graduate profile, skills, Romanian, mother tongue, foreign language |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Grîu, N.</dc:creator> <dc:date>2019-11-14</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul realizează o scurtă radiografie a etapei premergătoare elaborării curricula ediţia 2018-2019 şi stabileşte cele mai importante elemente de noutate, la nivelul ariei Limbă şi comunicare. De asemenea, descrie aspectele relevante ale sistemului de competenţe urmărite în cadrul ariei, în vederea definirii profilului absolventului.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article does a brief analysis of the stage preceding the elaboration of the 2018-2019 National Curriculum and establishes the most important elements of novelty in the Language and Communication area. It also describes the relevant aspects of the competency system pursued in the area in order to define the graduate profile.</p></dc:description> <dc:identifier>10.5281/zenodo.3525205</dc:identifier> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 116-117 (4-5) 36-39</dc:source> <dc:subject>educaţie</dc:subject> <dc:subject>curriculum</dc:subject> <dc:subject>aria limbă şi comunicare</dc:subject> <dc:subject>profilul absolventului</dc:subject> <dc:subject>competențe</dc:subject> <dc:subject>limba română</dc:subject> <dc:subject>limba maternă</dc:subject> <dc:subject>limbă străină</dc:subject> <dc:subject>education</dc:subject> <dc:subject>curriculum</dc:subject> <dc:subject>the Language and Communication area</dc:subject> <dc:subject>graduate profile</dc:subject> <dc:subject>skills</dc:subject> <dc:subject>Romanian</dc:subject> <dc:subject>mother tongue</dc:subject> <dc:subject>foreign language</dc:subject> <dc:title>Profilul absolventului în contextul noii generaţii de curricula, aria Limbă şi comunicare</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>